Nie będę taki :)

1. Data: 2000-07-16 00:30:18

Temat: Nie będę taki :)
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech tam, przyznaję się, że Lilly was here i ja to ta sama osoba -
zmieniłem nicka z przyczy obiektywbnych, aczkolwiek bystrzaki netowe ( Ci
których to dotyczy wiedzą :) wiedzieli to od dawna :)
Tylko o tym sza ;)

--
ostry

1. Data: 2000-07-16 09:05:08

Temat: Re: Nie będę taki :)
Od: "Anna" <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8kqvma$h11$...@f...man.torun.pl...

> [...]
> zmieniłem nicka z przyczy obiektywbnych, aczkolwiek bystrzaki netowe ( Ci
> których to dotyczy wiedzą :) wiedzieli to od dawna :)

o rzesz Ty.... to teraz specjalnie dla wszystkich, ktorzy tesknili za ostrym
i wyrazali to na grupie (to ja!!!!!), prosze ladnie podac jakis niedzielny
przepisik dla tych, co to do 15.00 (przynajmniej) pracuja i rosolu nie zdaza
ugotowac!!!!!

peace,
fire,

Anna
m...@h...com
a...@r...fm

1. Data: 2000-07-18 07:35:13

Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i wyrazali to na grupie (to ja!!!!!), prosze ladnie podac jakis niedzielny
> przepisik dla tych, co to do 15.00 (przynajmniej) pracuja i rosolu nie

No to pomyślę i coś dla pracusiów przygotuję ;), odrazu spróbuję wrzucić
kilka, na kilka obiadków ;)

Lilly was here

Kolega mnie uraczył :)
głodny