Nie dajcie się oszukać przez... Policję!!!

41. Data: 2004-03-09 10:38:29

Temat: Re: Nie dajcie się oszukać przez... Policję!!!
Od: "Lech" <bilbek@WYTNIJ_TOpriv.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca wrote:
> Lech pisze

> A ja bym bardzo chętnie pozawijała te cukierki, w tej chwili
> nawet i za pół renty, gdyby tylko ktoś był w stanie mi te
> cukierki dowieźć.
>
> A zawijanie podczas słuchania muzyki, oglądania TV czy rozmowy z
> przyjaciółmi, którzy mnie akurat odwiedzą - to już pełen komfort.
> ;)

Zgoda, jeśli zakładasz właśnie takie warunki pracy. Za każdym razem
opłacalność pracy za nieduże pieniądze zależy od konkretnej sytuacji. Gdybyś
miała udać się do zakładu, gdzie masz tylko papierki, cukierki i odgłosy
papierkowych szelestów, to już tak fajnie by nie było. Kiedyś rozmawiałem z
chłopakiem, który tak miał. A właściciel dostał duże pieniądze na stworzenie
miejsc pracy dla niepełnosprawnych...
Aha, i jeszcze żeby czasem organoleptycznie sprawdzać jakość wyrobów ;-)
A poważnie, to życzę Ci takiej pracy i za takie pieniądze, która da Ci
zadowolenie i potrzebne do życia środki.
Pozdrawiam
Lech

42. Data: 2004-03-10 17:35:53

Od: "mirek" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl>
napisał w wiadomości news:20040308102237.0468.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...

[........]
> Ostatnio sprawdziłam, jak się
> żyje w Krakowie - 400zł na opłaty, 200zł na życie starczy aż
> nadto. Wystarczy swobodnie renta i dorobienie sobie połowy jej
> wartości. Starcza z nawiązką na wszystko, włącznie z rozrywkami.
> Nie starcza natomiast na leki i leczenie.
>
> Scally (która ostatnio bije rekordy przeżywalności za najmniejsze
> pieniądze :-)))
_________________

........ ale dowalilas !!!

Po opaceniu mieszkania zostaje Ci 200zl i to ma starczyc na :
***na zycie z nawiazka, wlacznie z rozrywkami.***

czyli :
200zl /31dni = 6,45 zl na dzien

Gratuluje !!!!
Jestes lepsza jak Hausne...

acha jeszcze jedno - piszesz : :
__
____

43. Data: 2004-03-10 20:15:46

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech pisze w news:c2k6su$aq0$1@news.onet.pl

> A poważnie, to życzę Ci takiej pracy i za takie pieniądze, która da Ci
> zadowolenie i potrzebne do życia środki.

Ja nie wiem, czy to nie utopia. Ale postaram się taką znaleźć. ;)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

44. Data: 2004-03-13 10:26:28

Od: "Jakub" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisz do programu UWAGA w telewizji TVN. Oni zajmują się różnymi sprawami
bulwersującymi

uwaga.onet.pl

pa Jakub

45. Data: 2004-03-13 18:53:00

Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
Napisz do programu UWAGA w telewizji TVN. Oni zajmują się różnymi sprawami
bulwersującymi

Robieniem halo z niczego tez sie zajmuja :)
Nie pisz w htmlu
pozdro Seba

Apel do internautów, by protestowali przeciwko 22 proc. VAT!!!!!!!!!!!
Mam pytanie ?????
Rozpoczecie dzialalnosci gospodarczej
pomocne programy
PFRON - programy pomocowe....