Nie kłóćmy się!!!!!!

1. Data: 2004-12-07 12:43:05

Temat: Nie kłóćmy się!!!!!!
Od: "katarzyna " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny było tak fajnie to co rozpoczynać kłotnię o kaan. Ma być o
robótkach ręcznych a nie o pieniądzach. Lepiej myślmy o zbliżających się
Świętach.
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2004-12-07 12:59:59

Temat: Re: Nie kłóćmy się!!!!!!
Od: "AnnaSz" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Czytam juz grupe z 4 lata ale nigdy nie było tyle niemiłych rzeczy!! Zawsze
tutaj wchodziłam z uśmiechem naprawde najsympatyczniejsz grupa... a teraz ?
Co sie z wami dzieje? Czasmi jak czytam te to mam zamiar zniknąć na zawsze..
Wiem ze to co powiem moze byc niemiłe ale uważam ze jak tutaj "rządziła"
Pusia bylo całkiem inaczej. Jest wiele nowych dziewczyn które nie wiedzą że
jest jakis regulamin grupy zdarza sie... a tymaczesm złoścliwe uwagi od
kogo? Poprostu brak słów... niewiem czy to nie przypadkiem najwredniejsza
grupa. Nie mówie tutaj o wszystkich użytkownikach , wy juz dobrze wiedziec o
kim mówie przeciez czytacie ... A teraz kaan znowu jakis problem.. Wiem
napiszecie " nie chcesz nie czytaj nie wchodz" a ja będe wchodzić tylko
zwracam uwage że robie sie tutaj niesympatycznie.
AnnaSZ

1. Data: 2004-12-07 13:36:17

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja powiem tak.
Skoro o schematy prosimy na priv, to kłótnie też na priv proszę przenieść.
Nie wszystkie mamy potrzebę się sprzeczać i przepychać.
O i tyle miałam do powiedzenia :)
--
Dziunia
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-12-07 13:53:21

Od: "asik" <a...@n...solutions.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaSz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam !
[cut]
> zwracam uwage że robie sie tutaj niesympatycznie.

Ale ciekawiej... :)
Przyznam szczerze, ze uwielbiam czytac rozne pyskowki na grupach
dyskusyjnych, a tu sa nieczesto. Nawet nie ma czego poslac na prhn...
Ale pewnie jestem odosobniona w swoich pogladach i moze to i lepiej :)
Pozdrawiam wszystkie spokojne i klotnice (takie jest zycie!) - Anka (asik)
--
^ ^ # Nie mam czasu, głaszczę kota. #
( )_____/ (wytnij z adresu to co trzeba)
" " www.solutions.net.pl/~asik

1. Data: 2004-12-07 17:11:40

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

i medal za te slowa!!!
kłótnie na priva!!!!!!!!!!!!!

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska
ps. Honoratko po swietach sie odezwe w kwestii marnujacych sie mulinek :))))

1. Data: 2004-12-07 19:44:54

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

...a ja powiem tylko tyle......... nie rozumiem czemu problemy innego forum
mamy tu na tym forum roztrząsać??????...skoro TO FORUM ma słuzyć innemu
celowi.

Pozdrawiam.......z Krakowa

1. Data: 2004-12-07 20:13:10

Od: "mania" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że mój post dotyczący Kaan (jako pierwszy) wywołał tyle
niepotrzebnych emocji. Sądziłam, że "usłyszę" jakąś normalną dyskusję a nie
krzyk i pretensje (z resztą to cyklicznie powtarza się). Niestety dochodzę do
wniosku, że z niektórymi osobami tutaj nie sposób porozmawiać i nie warto
zabierać "głosu" na tematy- OT.
Jeszcze raz wszystkie dziewczyny serdecznie przepraszam i obiecuję, że dalszy
mój czynny udział w tej grupie będzie ściśle związany z tematyką robótek
ręcznych. :-)
Pozdrawiam, Mania

1. Data: 2004-12-07 20:45:43

Od: "po_lcia" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem za !!! Brawo kłótnie na priva!!!!!

polcia

xxx komunia
xxx
Jestem tu nowa