Re: Nie kłóćmy się!!!!!!

From: "AnnaSz" <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Nie kłóćmy się!!!!!!
Date: Tue, 7 Dec 2004 13:59:59 +0100

Witam !
Czytam juz grupe z 4 lata ale nigdy nie było tyle niemiłych rzeczy!! Zawsze
tutaj wchodziłam z uśmiechem naprawde najsympatyczniejsz grupa... a teraz ?
Co sie z wami dzieje? Czasmi jak czytam te to mam zamiar zniknąć na zawsze..
Wiem ze to co powiem moze byc niemiłe ale uważam ze jak tutaj "rządziła"
Pusia bylo całkiem inaczej. Jest wiele nowych dziewczyn które nie wiedzą że
jest jakis regulamin grupy zdarza sie... a tymaczesm złoścliwe uwagi od
kogo? Poprostu brak słów... niewiem czy to nie przypadkiem najwredniejsza
grupa. Nie mówie tutaj o wszystkich użytkownikach , wy juz dobrze wiedziec o
kim mówie przeciez czytacie ... A teraz kaan znowu jakis problem.. Wiem
napiszecie " nie chcesz nie czytaj nie wchodz" a ja będe wchodzić tylko
zwracam uwage że robie sie tutaj niesympatycznie.
AnnaSZ