Nie mogę sie pozbyć białego nalotu z języka od 2mc :(

1. Data: 2007-03-26 23:13:13

Temat: Nie mogę sie pozbyć białego nalotu z języka od 2mc :(
Od: krzysiek82 <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Cały czas mam ten nalot, miesiąc temu odstawiłem antybiotyki (brałem 3
różne antybiotyki) potem smarowałem jezyk nestatyną ale to nie pomogło.
Obecnie biore trilac ale to także nic nie zmienia. Wieczorami (okolice
godziny 17) mam temperaturę 37.3 czuje takie wewnętrzne ciepło pocę się
bardziej a z kolei rano zwykle mam 36.3. Proszę o porady.

--
Krzysiek82
GG:1299459

2. Data: 2007-03-26 23:27:25

Od: "Tadek" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"krzysiek82" <k...@o...plwytnijto> wrote in message
> [...]
> godziny 17) mam temperaturę 37.3 czuje takie wewnętrzne ciepło pocę się
> bardziej a z kolei rano zwykle mam 36.3. Proszę o porady.

Jurek , proszę do tablicy :-))

3. Data: 2007-03-27 01:37:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadek" <t...@p...fm> wrote in message

> Jurek , proszę do tablicy :-))

pomoge mu, zeby sie juz nie powtarzal

>Źle się odżywiasz, a to jest
przyczyna Twoich dolegliwości układu pokarmowego. A po to żeby odżywiać się
bardzo prawidłowo, nie potrzebny żaden lekarz.
Zajrzyj na stronę www.optymalni.org.pl
A jeżeli nie zmienisz diety, to drastycznie ogranicz węglowodany, a
słodycze, owoce i cukier (buraczany) wyeliminuj z diety, a poprawę
dostrzeżesz natychmiast, od pierwszego dnia tych ograniczeń.
Na pewno jesteś uzależniony (jak większość ludzi) od cukrowców. Zdecydowanie
zmniejsz jedzenie chleba na rzecz mięsa, kiełbasy, sera lub jajek.

4. Data: 2007-03-27 07:10:31

Od: "krzysiek82" <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje postąpie według zaleceń, ale czy to może być także przyczyną
podwyższonej temperatury?

--
Krzysiek

5. Data: 2007-03-27 07:29:33

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysiek82" <k...@o...plwytnijto> napisał w wiadomości
> Dziękuje postąpie według zaleceń, ale czy to może być także przyczyną
> podwyższonej temperatury?

36,3 rano i 37,3 wieczorem to stan normalny. Średnia 36,8. Jeden stopień
różnicy to też norma.
Pocenie też często ma związek z odżywianiem. Jeżeli ktoś oszczędza na soli
to jego organizm wydala pot a ogranicza mocz, bo pot zawiera 0,5% soli a
mocz około 1%. Dotyczy to człowieka zdrowego.
S*

6. Data: 2007-03-27 07:44:42

Od: "krzysiek82" <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Tylko ta podwyższona temperatura przeszkadza bo wtedy robie sie przymulony
:( Dodatkwoo przez cały dzień czuje deilkatne bóle mięśni i stawów. Boli
mnie szyja nie wiem jak to wyjaśnić. To takie delikatne ale jednak sie to
czuje.

--
krzysiek

7. Data: 2007-03-27 08:48:29

Od: "mamma" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie szyja nie wiem jak to wyjaśnić. To takie delikatne ale jednak sie to

zrób chłopie lepiej wszystkie badania, nikt ci diagnozy nie postawi na
grupie dyskusyjnej, a jak ty odczuwasz takie dolegliwości to masz jakiś stan
zapalny, może paciorkowca a może inne dziadostwo.
Ja bym nie bagatelizowała
no i na co dostałeś aż 3 antybiotyki z rzędu??? może jesteś nadal nie
doleczony???

8. Data: 2007-03-27 09:24:52

Od: "krzysiek82" <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem trzy serie antybiotyków z rzędu, mialem robione standardowe badania
krwi ale wszystko było w normie. Moja doktorowa z rejonu twierdzi ze juz
nic wiecej nie poradzi.

9. Data: 2007-03-27 10:25:27

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Tadek" <t...@p...fm> wrote in message

> pomoge mu, zeby sie juz nie powtarzal

A wiesz, że takie kopiowanie cudzych postów, które były w innym wątku jest
nieuczciwe i chamskie?
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2007-03-27 10:27:46

Od: "krzysiek82" <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Jurek M nie rozumiem o jakies cudze posty Ci chodzi?

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A wiesz, że takie kopiowanie cudzych postów, które były w innym wątku jest
> nieuczciwe i chamskie?
> Pozdrawiam Jurek M.

antydepresyjne- czy to jest to samo dzialanie?????????
Bol w srodstopiu
gwałtowne mrowienie/przechodzenie prądu przez cialo
test na rozpoznawanie
USG piersi proszę o pomoc w wyjaśnieniu