USG piersi proszę o pomoc w wyjaśnieniu

1. Data: 2007-03-26 15:38:13

Temat: USG piersi proszę o pomoc w wyjaśnieniu
Od: "Karolina" <b...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Mam 32 lata i dziś zrobiłam kontrolne badanie piersi - usg.
Poprzednie robiłam około 1,5 roku temu i nic nie wskazało.
Na dzisiejszym usg dostałam taki opis:

Badanie wykonano aparatem GE Logiq 500 Pro
Sutki o dobrze rozwiniętej tkance gruczołowej i średnio gruczołowej.
W górnym zewnętrznym kwadracie sutka lewego w polu o wymiarach: 1,4 x 0,9 cm
widoczne są obok siebie ogniska o obniżonym echu, średnicy 0,8, 0,5, i 0,4
cm.
Proponuję BAC.
Innych zmian ogniskowych w sutkach nie stwoerdzono. Widoczne są liczne
zwłóknienia. Węzły pachowe bez zmian.

Jutro idę na mammografię, bo jest bardziej dokładna.
Czy ktoś może dokładniej odszyfrować o co chodzi i czy ta zalecana biopsja u
onkologa jest konieczna ?

będę wdzięczna za pomoc, bo jestem załamana.
Karolina

2. Data: 2007-03-26 16:06:00

Temat: Re: USG piersi proszę o pomoc w wyjaśnieniu
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <b...@p...onet.eu> napisał w wiadomości

> Jutro idę na mammografię, bo jest bardziej dokładna.
> Czy ktoś może dokładniej odszyfrować o co chodzi i czy ta zalecana biopsja
> u onkologa jest konieczna ?
>
> będę wdzięczna za pomoc, bo jestem załamana.

nie ma sie czym zalamywac, tylko zrobic biopsje. jak wychodza jakies zmiany,
to biopsja jest bardziej dokladna od usg, co nie znaczy od razu, ze to cos
groznego. jestes z wwy moze? moge ci polecic swietnego patomorfologa.

3. Data: 2007-03-26 21:56:06

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 0,4 cm.
> Proponuję BAC.
> Innych zmian ogniskowych w sutkach nie stwoerdzono. Widoczne są liczne

witaj, jestesmy w tym samym wieku ;-) mialam robiona w tym roku biopsje, bo
mialam polipy (uklon w strone producentow dragow anti-bejbi)
Sama biopsja przyjemna nie jest (klucie), jednak na moj gust (pacjentki)
jest to badanie dokladne na tyle, ze pobiora Ci tkanke opisana w usg. U mnie
byl to plyn surowiczy - pobierajac biopsje lekarz prawie zlikwodowal poplip
:)

|Polecam Ci oba badania. Najgorsze jest udawanie, ze nic sie nie dzieje. A w
wiekszosci nie dzieje sie nic zlego.

trzymam kciuki
hania

4. Data: 2007-03-27 13:05:09

Od: "Karolina" <b...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Haniu,

mogłabyś się do mnie odezwać na maila, bo mam sporo pytań do Ciebie
będę wdzięczna

b...@p...onet.eu

Karolina

5. Data: 2007-03-28 06:54:37

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina <b...@p...onet.eu> napisał(a):

> Witaj Haniu,
>
> mogłabyś się do mnie odezwać na maila, bo mam sporo pytań do Ciebie
> będę wdzięczna
>
> b...@p...onet.eu
>
> Karolina

witaj,
poszlo z innego maila - tam jestem dostepna wieksza czesc dnia.
I nie martw sie na zapas! Dobrze, ze sie zbadalas!
hAnia

Atecortin zapytanie
Zespół suchego oka -jakie krople?
Ropny katar u dziecka-walczymy już ponad pół roku a on ciagle jest
Tomografia komputerowa w trybie ambulatoryjnym
opis usg nerki