Tomografia komputerowa w trybie ambulatoryjnym

1. Data: 2007-03-26 12:09:49

Temat: Tomografia komputerowa w trybie ambulatoryjnym
Od: "Adam Kobylinski" <a...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
mój tato ma podejrzenie nowotworu złośliwego pęcherza moczowego. Na wypisie
ze szpitala dostał zalecenie "tomografia komputerowa w trybie
ambulatoryjnym". Proszę powiedzcie co oznacza tryb ambulatoryjny? Jakie są
tego konkretne konsekwencje?
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Adam

2. Data: 2007-03-26 21:35:25

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Mar, 14:09, "Adam Kobylinski" <a...@N...onet.pl> wrote:
> [...]
> ze szpitala dostał zalecenie "tomografia komputerowa w trybie
> ambulatoryjnym". Proszę powiedzcie co oznacza tryb ambulatoryjny?

Tzn. bez konieczności hospitalizacji. Należy zapisać się na badanie i
zgłosić się na nie w umówionym terminie.

> Jakie są
> tego konkretne konsekwencje?

Badanie prawdopodobnie będzie odpłatne (wtedy jest krótszy termin
oczekiwania, co w przypadku nowotworu jest bardzo ważne).
Jeśli zależy Ci na tym, by badanie nie było odpłatne, terminy będą
prawdopodobnie bardzo odległe.
W przypadku nowotworu złośliwego ogromną rolę odgrywa czas, więc
najlepiej badanie wykonać jak najszybciej, nawet jeśli miałoby ono być
pełnopłatne.

Pozdrawiam serdecznie,
Maja

3. Data: 2007-03-27 06:28:16

Od: "AdamK" <akobylin@nospam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> Tzn. bez konieczności hospitalizacji. Należy zapisać się na badanie i
> zgłosić się na nie w umówionym terminie.
Niestety tak przypuszczałem :(

> [...]

> W przypadku nowotworu złośliwego ogromną rolę odgrywa czas, więc
> najlepiej badanie wykonać jak najszybciej, nawet jeśli miałoby ono być

Dziękuję za pomoc, może wiecie ile może kosztować badanie tomografem?
Konkretnie chodzi o Bydgoszcz?

Pozdrawiam
Adam

4. Data: 2007-03-27 13:26:37

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Mar, 08:28, "AdamK" <akobylin@nospam_op.pl> wrote:
> [...]
ooglegroups.com...

> [...]
> Dziękuję za pomoc, może wiecie ile może kosztować badanie tomografem?

Nie wiem dokładnie, ile może kosztować w Bydgoszczy, ale przypuszczam,
że trzeba się liczyć z kosztami
ok.300-400 zł (nie wiadomo, czy będzie potrzebny kontrast).

Pozdrawiam,
Maja

> Pozdrawiam
> Adam