Ropny katar u dziecka-walczymy już ponad pół roku a on ciagle jest

1. Data: 2007-03-26 12:31:09

Temat: Ropny katar u dziecka-walczymy już ponad pół roku a on ciagle jest
Od: "Lucasdm" <x007@WYTNIJ_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nasz maluch ma 19 mcy. Od września męczy go katar-zielony, zielono-żółty.
Nasz pediatra leczy go gentamycyną-są to krople do oczu a nie do nosa, ale
aplikujemy zgodnie z poleceniem do nosa. "Wlalismy" juz w niego kilka
buteleczek od wrzesnia- pomagają chwilowo, po czym po jakichs czterech
dniach katar powraca. Czy macie jakies doswiadczenia z taką metoda leczenia
bo my juz zaczynamy miec obawy-zbyt dlugo to trwa i jest mało
skuteczne.Gentamycyna działa niekorzystnie na słuch.Czy ta stosowana
miejscowo także go obciąża?
Robiliśmy mu wymazy z nosa oraz antybiogramy. Zawsze leczony wg
antybiogramu. Niestety efekt także chwilowy...
Miał już następujące bakterie:
Sterptococcus pneumoniae,
Moraxella catarrahalis szczep b-laktomazo +.
Obecnie siedzi mu w nosie gronkowiec złocisty staphylococcus aureus
metycylinowrażliwy.
Z antyboigramu wynika ze jest wrażlwy na Gentamicin oraz Cotrimoxazole.
Pediatra tradycyjnie już zastosował gentamycynę miejscowo do noska (krople
do oczu).
Zakrapiamy juz siedem dni i efektu nie ma...

Bardzo prosimy o poradę,

Rodzice małego "Smarkacza"

2. Data: 2007-03-26 15:19:38

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucasdm" <x007@WYTNIJ_SPAMpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do oczu).
> Zakrapiamy juz siedem dni i efektu nie ma...

Podaj miejscowość, z jakiej jesteś, podpowiem lekarza.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-03-26 17:13:14

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> Podaj miejscowość, z jakiej jesteś, podpowiem lekarza.

Wpisujcie miasta!11!!

Jurek, takie stary koń a takie dziecko neostrady z Ciebie ;)

pzdr.
R*

4. Data: 2007-03-26 18:42:59

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wpisujcie miasta!11!!
>
> Jurek, takie stary koń a takie dziecko neostrady z Ciebie ;)

Wybacz, ja nie będę Tobie szukał psychiatry...musisz sam się zdobyć...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-03-26 19:08:24

Od: "Lucasdm" <x007@WYTNIJ_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> wrote in message
> Podaj miejscowość, z jakiej jesteś, podpowiem lekarza.

Jesteśmy z Wrocławia. Konkretny pediatra bądź laryngolog bardzo się przyda..
Pozdrawiam
Ania

6. Data: 2007-03-26 20:23:29

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jurek" <m...@o...pl> wrote in message
>
> Jesteśmy z Wrocławia. Konkretny pediatra bądź laryngolog bardzo się
> przyda..
> Pozdrawiam
> Ania
Akademia Zdrowia "Revital" Wrocław, ul. Pilczycka 142 tel. (0-71) 356 70 52
Pozdrawiam Jurek M.

7. Data: 2007-03-26 22:23:50

Od: "Ania Guciowa" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Mar, 14:31, "Lucasdm" <x007@WYTNIJ_SPAMpoczta.onet.pl> wrote:
> Nasz maluch ma 19 mcy. Od września męczy go katar-zielony, zielono-żółty.

Spróbujcie homeopatii:))) może pomoże a raczej nie zaszkodzi...

i raczej szukałabym porady u specjalisty (np.laryngologa) a nie u
pediatry

Ania

8. Data: 2009-03-20 07:31:31

Od: s...@w...pl (sylwia) szukaj wiadomości tego autora

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

9. Data: 2009-03-20 07:31:44

Od: s...@w...pl (sylwia) szukaj wiadomości tego autora

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

10. Data: 2009-03-20 07:31:55

Od: s...@w...pl (sylwia) szukaj wiadomości tego autora

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

Tomografia komputerowa w trybie ambulatoryjnym
opis usg nerki
cisnienie w oku
Gastroskopia, a tasiemiec
Widzenie po zmroku a krotkowzrocznosc