Gastroskopia, a tasiemiec

1. Data: 2007-03-26 10:02:20

Temat: Gastroskopia, a tasiemiec
Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Muszę zrobić badania na tasiemca, ale chcę także zrobić gastroskopię. Czy
mogę połączyć jedno z drugim i zrobić tylko gastroskopię? Czy pozwoli ona
wykryć ewentualne pasożyty?

Z góry dziękuje, za poradę.

Pozdrawiam,
Wizard.

2. Data: 2007-03-26 10:43:25

Temat: Re: Gastroskopia, a tasiemiec
Od: "IYIS" <m...@o...SRAM.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Muszę zrobić badania na tasiemca, ale chcę także zrobić gastroskopię. Czy
> mogę połączyć jedno z drugim i zrobić tylko gastroskopię? Czy pozwoli ona
> wykryć ewentualne pasożyty?

:-o
Jeśli chciałbyś , żeby gastroskopem pobrali Ci
próbkę kału poprzez przełyk to prosz bardzo.
--

IYIS

3. Data: 2007-03-26 15:48:16

Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-o
> Jeśli chciałbyś , żeby gastroskopem pobrali Ci
> próbkę kału poprzez przełyk to prosz bardzo.

Ekhmm no tak.
Dopiero teraz widze jak się wyglupilem :)

W takim razie moze ktos poradzi mi gdzie najlepiej zrobic jedno i drugie
(badanie na pasozyty i gastroskopie) w Poznaniu? Zależy mi przede wszystkim
na jakosci badań. Mogę dopłacić kilka złotych więcej, ale żebym miał
względną pewność co do wynikow.

Pozdrawiam i z góry dzięki,
Wizard,.

Widzenie po zmroku a krotkowzrocznosc
Wyrwanie mleczaka
Polipowatość jelita grubego i przetoka jelitowo-skórna.
Ciśnienie/wysiłek a oko?
Co mi jest (neurologia) ?