Atecortin zapytanie

1. Data: 2007-03-26 14:32:44

Temat: Atecortin zapytanie
Od: "F.T." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie sobie przeziebienie
Najiecej katar + trochę suchego kaszlu
Lekraz przepisał mi Atecortin do wkroplenia do nosa po inhalacji
ale czytam ulotkę i w niej napisali że stosowany do oczu i uszu
o nosie ani słowa.
Chciałem zapytać może jakiegoś lekarza na grupie czy to do nosa też może być
stosowane
Nie chciałbym popełnić błędu i nie wiem czy lekarz przepisał dobry lek?
Z gory dziękuje za informacje

2. Data: 2007-03-26 15:08:10

Temat: Re: Atecortin zapytanie
Od: Kasia <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

F.T. napisał(a):
> [...]
> stosowane
> Nie chciałbym popełnić błędu i nie wiem czy lekarz przepisał dobry lek?

Do nosa też moze być . To jest zawiesina sterydowa....do nosa stosowana
najczęsciej na katar ropny. Pozdro Kasia

3. Data: 2007-03-26 15:25:51

Od: "F.T." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@r...net> napisał w wiadomości

> Do nosa też moze być . To jest zawiesina sterydowa....do nosa stosowana
> najczęsciej na katar ropny. Pozdro Kasia

Dziekuje za informacje
teraz moge spokojnie wkropić :)

Zespół suchego oka -jakie krople?
Ropny katar u dziecka-walczymy już ponad pół roku a on ciagle jest
Tomografia komputerowa w trybie ambulatoryjnym
opis usg nerki
cisnienie w oku