Nie oddam swoich organów!

następny post »
From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Nie oddam swoich organów!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 26 Apr 2015 12:59:52 +0200

"- Śmierć pnia mózgu nie istnieje. Lekarze transplantolodzy pobierają
organy od żywych ludzi - tak kilkanaście dni temu mówił prof. Jan Talar,
który zajmuje się ludźmi znajdującymi się w śpiączce. - Nie jestem za
eutanazją. Nie chciałabym, żeby człowiek zajmował miejsce Pana Boga. Nie ma
Boga, to znaczy wszystko wolno. A ja takiego świata nie chcę - podkreśla z
kolei aktorka Ewa Błaszczyk w rozmowie z "Wprost". Błaszczyk deklaruje, że
nie podpisze zgody na to, aby po śmierci pobrać jej organy. "
http://www.wprost.pl/ar/421202/Ewa-Blaszczyk-nieodda
m-swoich-organow/

Poniższy wykład prof. zw. dr hab. med. Jana Talara na temat niewłaściwego
prawa polskiego (i unijnego), które powodują, że nie wykorzystuje się
wszystkich możliwości leczenia chorych w stanie śpiączki. Profesor
jednocześnie przedstawia przykłady wyleczenia swoich pacjentów, którzy
przez wielu innych lekarzy mogli spełniać kryteria śmierci mózgowej.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedde
d&v=evU_86Mt1b4

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!