Nie oddam swoich organów!

1. Data: 2015-04-26 12:59:52

Temat: Nie oddam swoich organów!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"- Śmierć pnia mózgu nie istnieje. Lekarze transplantolodzy pobierają
organy od żywych ludzi - tak kilkanaście dni temu mówił prof. Jan Talar,
który zajmuje się ludźmi znajdującymi się w śpiączce. - Nie jestem za
eutanazją. Nie chciałabym, żeby człowiek zajmował miejsce Pana Boga. Nie ma
Boga, to znaczy wszystko wolno. A ja takiego świata nie chcę - podkreśla z
kolei aktorka Ewa Błaszczyk w rozmowie z "Wprost". Błaszczyk deklaruje, że
nie podpisze zgody na to, aby po śmierci pobrać jej organy. "
http://www.wprost.pl/ar/421202/Ewa-Blaszczyk-nieodda
m-swoich-organow/

Poniższy wykład prof. zw. dr hab. med. Jana Talara na temat niewłaściwego
prawa polskiego (i unijnego), które powodują, że nie wykorzystuje się
wszystkich możliwości leczenia chorych w stanie śpiączki. Profesor
jednocześnie przedstawia przykłady wyleczenia swoich pacjentów, którzy
przez wielu innych lekarzy mogli spełniać kryteria śmierci mózgowej.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedde
d&v=evU_86Mt1b4

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

2. Data: 2015-04-26 16:48:03

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kolejny debilny ksiądz wygłasza brednie na tematy o których nie ma pojęcia, zabobon
zwalcza naukę. Śmierć mózgu to zgon, według tego debila, w kostnicy nadal odbywa się
impreza, party, pokerek i obciąganko.Trupy żyją.
Oglądałaś Bogowie o Relidze i co opowiada ten film, właśnie jak zabobon ciemniaków
utrudniał Relidze przeszczep serca .Masz wyraźnie pokazane że z trupa wyjmują serce,
że facet umarł, a ci jak najszybciej zapierdalają z ciałem do szpitala i co kmiocie?

3. Data: 2015-04-26 17:10:50

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale to jest dopiero pustak z tej Ikselki.
Jeszcze kilka dni temu wkleiła linka do filmu* Bogowie*. Krzyczała i wyła jaki
wspaniały film o Relidze i pierwszym przeszczepie serca. ( film naprawdę jest dobry).

A za kilka dni wkleja oszołoma i zabobon. Gdzie akcja filmu skupia się na tym jak
Relidze ciemota i zabobony utrudnia dokonanie przeszczepu serca. Pusta pizda się
zachwyca i nic nie zrozumiała.

4. Data: 2015-04-27 07:56:11

Temat: Re: Nie oddam swoich organów!
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator wrote:

> [...]
> ciemniaków utrudniał Relidze przeszczep serca .Masz wyraźnie pokazane że
> z trupa wyjmują serce, że facet umarł, a ci jak najszybciej zapierdalają

https://www.youtube.com/watch?v=vRRX_x-6E24

Może dasz radę zrozumieć. Albo przyjąć do wiadomości. Chociaż wątpię,
fanatyzm wyłącza myślenie.

5. Data: 2015-04-27 16:10:44

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

krys
- pokaż cytowany tekst -
https://www.youtube.com/watch?v=vRRX_x-6E24

Może dasz radę zrozumieć. Albo przyjąć do wiadomości. Chociaż wątpię,
fanatyzm wyłącza myślenie.

A jesteś w stanie pojąć że fantastyka to nie rzeczywistość, a na przeszczepy czeka 20
tysięcy polaków. Powiedz dziecku choremu na białaczkę że ty je zabijesz bo nie
skończyłeś szkoły podstawowej i nie wiesz że śmierć mózgu to sztywny, zimny
pierdolony trup.

6. Data: 2015-04-28 14:19:31

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator wrote:

> [...]
> fanatyzm wyłącza myślenie.
>

> A jesteś w stanie pojąć że fantastyka to nie rzeczywistość, a na

Fantastyka to jest film fabularny, na który się powołujesz.

> Powiedz dziecku choremu na białaczkę
> że ty je zabijesz bo nie skończyłeś szkoły podstawowej i nie wiesz że
> śmierć mózgu to sztywny, zimny pierdolony trup.

Powiedz ofierze wypadku, że ją wypatroszysz na żywca, bo masz ochotę zabawić
się w boga i wybrać, kto ma prawo żyć.
O Talarze słyszałeś?

7. Data: 2015-04-28 14:36:45

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

krys

To fantastyka ty debilu, nigdy w medycynie nie było przypadku przywrócenia trupa do
życia, bo gdyby się komuś udało to wszystkie portale naukowe i gazety pojszczały by
się natychmiast. Śmierć mózgu to trup z którego za zgodą rodziny pobiera się organy
by innym życie uratować i to jest bardzo szlachetne buraku patologiczny z wiochy.

8. Data: 2015-04-28 15:21:47

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

>zgodą rodziny pobiera się organy by innym życie uratować i to jest bardzo
>szlachetne buraku >patologiczny z wiochy.

Od dawna podejrzewam, że właśnie ty masz śmierć pnia mózgowego. Może by tak
jakieś organy pobrać? Skoro nie pijesz- to nerki i wątroba niejednemu się
przydadzą

--

Chiron

9. Data: 2015-04-28 15:39:41

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

[...]

To dlaczego tak się boicie transplantacji jeśli wasze mózgi podobno działają ?;
1. Śpiączka, ....urządzenie pokazuje działające fale mózgowe
2. Śmierć kliniczna,... pada pukawka, ale mózg jeszcze przez kilka minut recytuje
fale.
3. Śmierć mózgu.....brak fal mózgowych, mózg kaput, trup. Transplantacja innych
narządów.
4. Katolik....no właśnie, zachowuje się jak zombie rzuca się agresywnie na innych i
brak zupełnie myślenia, popularność filmów o Zombie wzrasta wraz z fanatyzmem
zamachów religijnych.

10. Data: 2015-04-28 18:51:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Apr 2015 15:21:47 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> jakieś organy pobrać? Skoro nie pijesz- to nerki i wątroba niejednemu się

Zeby mieć pień mózgu, to ten mózg trzeba mieć...
--
[...]

Antysemityzm? - nie w Polsce.
Na co płacisz fundacjom.
Polonia chce prawdy o Smoleńsku i odsunięcia PO!
Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?
Czy...