Czy...

1. Data: 2015-04-25 23:10:53

Temat: Czy...
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

z prz:

Czy ptaki miewają lęk wysokości? Tak tylko pytam.
Spytaj ptaków...
Warto też spytać kreta, czy miewa klaustrofobię.
I ryby o wodowstręt...
I homo sapiens o myślenie...
Jasne, mówiła mi jedna sroka, że jak lata to ma zamknięte oczy ze
strachu. Tak tylko odpowiadam.
Mnie opowiadała pewna sowa, że lata tylko w nocy, bo wtedy niewiele
widać i łatwiej jej pokonać ten lęk.
Na p.r.rowery zdarzają się czasem bardzo długie flejmy, ciekawsze od
tematu wątku, jednak tamta grupa jest dość aktywna, ale żeby tutaj, w
tych szczątkach grupy, z tak durnego tematu rozwinął się flejm
intelektualnie na jakimś poziomie, to się nie spodziewałem.

--
gazebo

2. Data: 2015-04-26 16:19:32

Temat: Re: Czy...
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości
> z prz:
> Czy ptaki miewają lęk wysokości? Tak tylko pytam.

Niewątpliwie młode ptaki, które jeszcze nie fruwały mają lęk wysokości.

3. Data: 2015-04-26 18:14:57

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-26 o 16:19, Dirko pisze:

> Niewątpliwie młode ptaki, które jeszcze nie fruwały mają lęk wysokości.

kapke bym polemizowal
--
gazebo

4. Data: 2015-04-26 18:42:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Apr 2015 18:14:57 +0200, gazebo napisał(a):

> kapke bym polemizowal
> --
> gazebo

Nie mają - bo nie mają jeszcze wyczucia wysokości ani doświadczeń
proaktycznych. Podobnie jak małe dzieci - te bardzo maleńkie nie mają nawet
widzenia stereoskopowego.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

5. Data: 2015-04-30 10:22:34

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-26 o 18:42, Ikselka pisze:

> Nie mają - bo nie mają jeszcze wyczucia wysokości ani doświadczeń
> proaktycznych. Podobnie jak małe dzieci - te bardzo maleńkie nie mają nawet
> widzenia stereoskopowego.

iXeL, jakbys sie zapatrywala na indianskie imie: Ta Której Łono
Przezwycięża Przyciąganie?

--
Trouble is a friend

6. Data: 2015-04-30 10:51:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> iXeL, jakbys sie zapatrywala na indianskie imie: Ta Której Łono
> Przezwycięża Przyciąganie?

Konkretnie- o co ci chodzi, Pęknięta Gumo?

--

Chiron

7. Data: 2015-04-30 10:56:26

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-30 o 10:51, Chiron pisze:

> Konkretnie- o co ci chodzi, Pęknięta Gumo?

Psi Chuju, moje imie ojciec wymyslil przy goleniu

--
gazebo

8. Data: 2015-04-30 11:32:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Psi Chuju, moje imie ojciec wymyslil przy goleniu

W sumie- czemu nie? Niektórzy tam też się golą

--

Chiron

9. Data: 2015-04-30 12:03:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Apr 2015 10:51:31 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> Konkretnie- o co ci chodzi, Pęknięta Gumo?

:-D

10. Data: 2015-04-30 13:18:23

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-30 o 11:32, Chiron pisze:

> W sumie- czemu nie? Niektórzy tam też się golą

:] a lekarz ci nie powiedzial, ze tam tez potrzebujesz troche swiatla?

--
gazebo

Zawód; Surogatka seksualna
Granica gdzie kończy się wolność słowa a zaczyna bandytyzm
szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?
Konsekwencje celibatu
Mamy zdolną młodzież