szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?

1. Data: 2015-04-25 17:50:14

Temat: szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=2Vr0jY8Xx_Q
dałem tutaj- wywód jest naprawdę super. Polecam tym, którzy na codzień
abstrahują od władzy rodzicielskiej
--

Chiron

2. Data: 2015-04-25 17:57:19

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Większego wariata i kolaboranta kleru nie było?
Z tego co wiem nie on zapłaci grzywny, coraz wyższe, za tych co zagrażają
społeczeństwu terroryzmem epidemiologicznym, słuchając ewidentnie ciężkich wariatów.
Właściwie to ja potępiam grzywny za brak szczepień, bo gdyby wybuchła epidemia,
dzięki takim kretynom, to nie ma zlituje, powieszeni na latarniach przez
społeczeństwo i pozbylibyśmy się skrajnej patologii.

3. Data: 2015-04-25 18:05:32

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A i jeszcze mam pytanie za komuny też tak szalałeś z nienawiści do polaków , czy
teraz tak nienawidzisz narodu polskiego by zdychali na ciężkie choroby? Mam nadzieje
że wypisałeś się z NFZ tu, bo tobie medycyna szkodzi piszesz, więc widzimy to w
postępowaniu. Czekamy na wklejeczkę dokumentu że nie korzystasz

4. Data: 2015-04-25 19:00:08

Temat: Re: szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Penetrator r...@g...com ...

> [...]
> szczepień, bo gdyby wybuchła epidemia, dzięki takim kretynom, to nie
> ma zlituje, powieszeni na latarniach przez społeczeństwo i

Az sobie podejrzałem te npost, bo Chirona mam w KF od kiedy przyznał sie,
ze niepełnosprawni budzą w nim obrzydzenie.

Linkowanie Grzegorza Brauna jest chyba dowodem na to, ze za nieszczepienim
juz nikt normalny sie nie wypowiada.
To chyba dobrze? :)

5. Data: 2015-04-25 19:06:34

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-25 17:50, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> https://www.youtube.com/watch?v=2Vr0jY8Xx_Q
> dałem tutaj- wywód jest naprawdę super. Polecam tym, którzy na codzień
> abstrahują od władzy rodzicielskiej

Wywód jest zajebisty super.
BTW pan to, co zwąchał, mógłby zainwestować w professionalny piar.
Ale mianowicie mojemu panu się kazus prawa kaduka spodobało. Bo to
jednak mądrość jest.

6. Data: 2015-04-25 19:31:09

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik Penetrator r...@g...com ...
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Od samego początku to była propaganda oszustów dla ciemnoty. Znasz aferę z Autyzmem,
tylko dlatego napisał że szczepionki dają autyzm, bo miał wymyśloną własnej produkcji
szczepionkę i myślał że zarobi krocie. U nas to robią oszołomy typu medycyny
niekonwencjonalnej, że jak do pyska weźmiesz fujarę to z raka ciebie wyleczy. Bo i na
wnusia było to i tak można,staruchów i idotów na kasiorę tłuc.

7. Data: 2015-04-25 19:49:07

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
[...]

A z tą fujarką to prawda, buraki we wszystko uwierzą pokroju ikselki. Kiedyś miałem
taki przypadek, że dziadek sobie jakąś pseudopielęgniarkę wziął ze wsi koło Lublina i
ona mnie przekonywała że sperma młodej osoby to eliksir młodości, jakieś ze mną cyrki
zaczeła odstawiać żebym do szklaneczki a ona będzie piła. Poważnie, uznałem że ostro
jebnięta i razem z dziadkiem z domu wywaliłem. Ale cyrki odstawiała że aż trudno to
opowiedzieć, burak wszystko łyknie, wmówisz, bo ktoś jej tych bzdur do łba nawkładał.
Albo chodzą modlić się do zboczeńców, przecież to nie jest normalne i wcale mnie nie
dziwi że w psychiatrii debilizm stoi jako choroba psychiczna.

8. Data: 2015-04-25 20:59:58

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Penetrator r...@g...com ...

> żebym do szklaneczki a ona będzie piła.

Daj namiary :)
Może komus sie przyda...

9. Data: 2015-04-25 21:05:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-25 o 19:06, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-04-25 17:50, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
>
> Wywód jest zajebisty super.
> BTW pan to, co zwąchał, mógłby zainwestować w professionalny piar.

Ależ ma, ma świetny piar i zajebistych ludzi w swoim sztabie (polecam
posłuchać, kupa śmichu):

http://www.polskieradio.pl/7/473/Artykul/1424259,Czy
-Grzegorz-Braun-namiesza-w-wyborach-prezydenckich

Ewa

10. Data: 2015-04-25 21:23:15

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ ma, ma świetny piar i zajebistych ludzi w swoim sztabie (polecam
> posłuchać, kupa śmichu):
>
> http://www.polskieradio.pl/7/473/Artykul/1424259,Czy
-Grzegorz-Braun-namiesza-w-wyborach-prezydenckich

Ja tam nie znalazłem niczego śmiesznego. Może podpowiedz, z czego się śmiać?

--
Chiron

Konsekwencje celibatu
Mamy zdolną młodzież
Czym jest życie? świadomość?
Kartele i firmy farmaceutyczne - strażnicy naszego zdruuuufffka 3-|
Odbyty szeroko otwarte