szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?

11. Data: 2015-04-25 21:59:48

Temat: Re: szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik Penetrator r...@g...com ...

> żebym do szklaneczki a ona będzie piła.

Daj namiary :)
Może komus sie przyda...

Nie wiem, gdzieś z lublina dziadek ją wynalazł. Raz wywaliłem to po jakimś czasie
znowu przyjechali, aby się dogadać i znowu wylecieli, bo jak to zaczeło opowiadać że
paskudna gościna w tej Łodzi, a w Lublinie to gościa się porządnie wita ( stosunkiem
w dzwiach) to znowu wywaliem.:)

12. Data: 2015-04-25 23:17:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-25 o 21:23, Chiron pisze:

> [...]
-Grzegorz-Braun-namiesza-w-wyborach-prezydenckich

> Ja tam nie znalazłem niczego śmiesznego. Może podpowiedz, z czego się
> śmiać?

Mam zasadę - nie tłumaczę dowcipów.

Ewa

13. Data: 2015-04-26 01:10:06

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

-Grzegorz-Braun-namiesza-w-wyborach-prezydenckich

> Mam zasadę - nie tłumaczę dowcipów.

Chyba się domyślam: uśmiałaś się, ze największy w świecie konsulat
niemiecki- w Twoim rodzinnym mieście- może mieć jakieś antypolskie zadania,
prawda? Śmieszne to- przecież to spiskowa teoria dziejów.
A może z tego, że istnieje jakiś układ wrocławski? Przecież to też spiskowa
teoria dziejów.

--

Chiron

14. Data: 2015-04-26 10:26:46

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator wrote:

> Większego wariata i kolaboranta kleru nie było?
> Z tego co wiem nie on zapłaci grzywny, coraz wyższe, za tych co zagrażają
> społeczeństwu terroryzmem epidemiologicznym, słuchając ewidentnie ciężkich
> wariatów. Właściwie to ja potępiam grzywny za brak szczepień, bo gdyby
> wybuchła epidemia, dzięki takim kretynom, to nie ma zlituje, powieszeni na
> latarniach przez społeczeństwo i pozbylibyśmy się skrajnej patologii.

http://wolnemedia.net/zdrowie/jak-proszczepionkowcy-
robia-z-ludzi-idiotow-
za-ich-bezkrytycznym-przyzwoleniem/

15. Data: 2015-04-26 11:31:16

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ ma, ma świetny piar i zajebistych ludzi w swoim sztabie (polecam
> posłuchać, kupa śmichu):
>
> http://www.polskieradio.pl/7/473/Artykul/1424259,Czy
-Grzegorz-Braun-namiesza-w-wyborach-prezydenckich

Po tym, co mi wyszło z Latarnika Wyborczego, już mnie nic nie zdziwi.

16. Data: 2015-04-26 11:33:19

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

-Grzegorz-Braun-namiesza-w-wyborach-prezydenckich

> Mam zasadę - nie tłumaczę dowcipów.

http://cytaty.o.pl/inteligent-tym-sie-rozni-od-niein
teligenta/
Śp.

17. Data: 2015-04-26 13:08:01

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-04-25 23:17, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

-Grzegorz-Braun-namiesza-w-wyborach-prezydenckich

> [...]

To ja też cytacik:

"Daleko bardziej skutecznym podziałem w politycznej edukacji, którą w tym
przypadku jest właściwiej na­zywać propagandą, jest ten, który przypisuje
się pra­sie zajmującej się "pracą uświadamiającą" i w ten sposób będącej w
pewnym sensie rodzajem szkoły dla dorosłych. Ta nauka nie leży jednak w
gestii pań­stwa, bo jest przejęta przez siły w przeważającej części
pośledniego charakteru"

--

Chiron

18. Data: 2015-04-26 13:23:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> pewnym sensie rodzajem szkoły dla dorosłych. Ta nauka nie leży jednak w
> gestii pań­stwa, bo jest przejęta przez siły w przeważającej części

"Tym samym w ciągu kilku tygodni wylansowano nazwiska i związano z nimi
nieprawdopodobne nadzie­je. Zyskały one taką popularność, której nie mógłby
osiągnąć przez całe życie naprawdę wielki człowiek, i to nazwiska, o których
jeszcze miesiąc wcześniej nikt nie słyszał, podczas gdy stare zaufane
postacie życia publicznego i państwowego poszły w zapomnienie albo zostały
obrzucone takimi pomówieniami, że mogłyby stać się symbolem hańby. "

--

Chiron

19. Data: 2015-04-27 13:43:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-26 o 01:10, Chiron pisze:

> [...]
> zadania, prawda? Śmieszne to- przecież to spiskowa teoria dziejów.
> A może z tego, że istnieje jakiś układ wrocławski? Przecież to też

Kiedy 20 lat temu (już nawet ponad, jak ten czas leci!) przeprowadziłam
się do Wrocławia, to mój kolega z mojego _rodzinnego_ miasta zapytał,
czy to prawda, że we Wrocławiu nazwy ulic na tabliczkach są w dwóch
wersjach językowych - po niemiecku i po polsku (drobniejszym drukiem).
Wtedy to się dopiero uśmiałam. Z tego, jak ludzie w głupie plotki wierzą.

Ewa

20. Data: 2015-04-27 14:43:51

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> językowych - po niemiecku i po polsku (drobniejszym drukiem). Wtedy to się
> dopiero uśmiałam. Z tego, jak ludzie w głupie plotki wierzą.

No ale ja nie pisałem o dwóch językach na tabliczkach ulic- póki co, to są w
opolskiem. Ja pisałem, że macie we Wrocławiu największy konsulat niemiecki
na świecie. A ty starasz sie spacyfikować moją wypowiedź.
No i jeszcze godło Wrocławia.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Herb_Wrocławia#/media/F
ile:Coat_of_arms_Wroclaw_1948_1990.png

to, na podstawie starego, śląskiego rysunku było złe, prawda? Lepsze jest
zaprojektowane przez Habsburgów- z niemieckim orłem? Tylko błagam, nie pisz,
że to pisatowski orzeł- dawno to historycy obśmiali
Tu masz herb króla Niemców:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Karol_IV_Luksemburski#/
media/File:Armoiries_empereur_Charles_IV.svg

żadnych podobieństw, prawda? Kto by to miał zauważyć?

--

Chiron

Konsekwencje celibatu
Mamy zdolną młodzież
Czym jest życie? świadomość?
Kartele i firmy farmaceutyczne - strażnicy naszego zdruuuufffka 3-|
Odbyty szeroko otwarte