szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?

21. Data: 2015-04-27 16:00:05

Temat: Re: szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 14:43, Chiron pisze:

> No ale ja nie pisałem o dwóch językach na tabliczkach ulic- póki co, to
> są w opolskiem.

Możesz wrzucić jakąś fotkę potwierdzającą?

> Ja pisałem, że macie we Wrocławiu największy konsulat
> niemiecki na świecie. A ty starasz sie spacyfikować moją wypowiedź.

Spacyfikować??

> No i jeszcze godło Wrocławia.
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Herb_Wrocławia#/media/F
ile:Coat_of_arms_Wroclaw_1948_1990.png

Do Czechów też masz podobne pretensje?

A tu więcej, doczytaj:

http://www.tl.wroclaw.pl/wroclaw/herb.htm

Ewa

22. Data: 2015-04-27 18:14:23

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-27 14:43, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> No ale ja nie pisałem o dwóch językach na tabliczkach ulic- póki co, to
> są w opolskiem. Ja pisałem, że macie we Wrocławiu największy konsulat
> niemiecki na świecie. A ty starasz sie spacyfikować moją wypowiedź.
> No i jeszcze godło Wrocławia.
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Herb_Wrocławia#/media/F
ile:Coat_of_arms_Wroclaw_1948_1990.png

> to, na podstawie starego, śląskiego rysunku było złe, prawda? Lepsze
> jest zaprojektowane przez Habsburgów- z niemieckim orłem? Tylko błagam,
> nie pisz, że to pisatowski orzeł- dawno to historycy obśmiali
> [...]
media/File:Armoiries_empereur_Charles_IV.svg

> żadnych podobieństw, prawda? Kto by to miał zauważyć?

Łódzkie łorły ładniejsze.
Zwłaszcza ten podobny do wrony.

23. Data: 2015-04-27 23:10:06

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz wrzucić jakąś fotkę potwierdzającą?
Że w opolskiem są tabliczki miejscowości polsko- niemieckie? Naprawdę nie
wiesz o tym? W wielu województwach tak jest: polsko- kaszubskie w
pomorskiem, polsko- litewskie w olsztyńskiem, etc. Nie wyjeżdżasz poza teren
wrocławskiego? Tu masz choćby- pierwszy z brzegu link:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dwujęzyczne_nazewnictwo
_geograficzne_w_Polsce
łatwo sprawdzić, ktore gminy to opolskie

> Spacyfikować??

Tak, odpowiadając "w bok". Erystyka- ale przecież to ograny numer jest

ile:Coat_of_arms_Wroclaw_1948_1990.png

> Do Czechów też masz podobne pretensje?
>
> A tu więcej, doczytaj:
>
> http://www.tl.wroclaw.pl/wroclaw/herb.htm

Przecież to napisałem. Tyle, że po wojnie powrócono do starszego herbu-
właściwie jego projektu- który_był_polski. Dlaczego w 1990 roku wrócono do
herbu z niemieckim orłem? Przecież to powrót do niemieckich tradycji miasta-
i jednocześnie odrzucenie jego polskich.

--

Chiron

24. Data: 2015-04-27 23:16:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-04-27 14:43, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

ile:Coat_of_arms_Wroclaw_1948_1990.png

media/File:Armoiries_empereur_Charles_IV.svg

> Łódzkie łorły ładniejsze.
> Zwłaszcza ten podobny do wrony.

Aż popatrzyłem- czy herb zmienili? Jak była łódeczka- tak jest nadal.
Naprawdę przypomina Ci orło- wronę?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Łódź#/media/File:POL_%C
5%81%C3%B3d%C5%BA_COA.svg

--

Chiron

25. Data: 2015-04-27 23:41:04

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Penetrator napisał:
> A i jeszcze mam pytanie za komuny też tak szalałeś z nienawiści do polaków ,

Za komuny pewnie szczepionki były z polskich fabryk bez rtęci:)

26. Data: 2015-04-27 23:51:51

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
użytkownik Penetrator napisał:
> A i jeszcze mam pytanie za komuny też tak szalałeś z nienawiści do polaków ,

Za komuny pewnie szczepionki były z polskich fabryk bez rtęci:)

Oczywiście buraczysko bez podstawówki nie ma pojęcia o tym że w szczepionkach nie ma
rtęci, uroi sobie głupek ze w bzdurę i w imię tej bzdury, będzie chorobami
terroryzował polaków.

27. Data: 2015-04-27 23:54:30

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik FEniks napisał:

> Ależ ma, ma świetny piar i zajebistych ludzi w swoim sztabie (polecam
> posłuchać, kupa śmichu

Niby co tam jest śmiesznego?

Braun zrobił film pt. Towarzysz Generał, ktoś dotarł do ciekawego dokumentu:
https://www.youtube.com/watch?v=whWCsn9hiIE

I opisuje sytuacje w polsce:
https://www.youtube.com/watch?v=WalNPHPWy0g

Kto straci, ten ujada, kwik podniósł się ostry:)

28. Data: 2015-04-28 00:04:27

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Kto straci, ten ujada, kwik podniósł się ostry:)

rzeczpospolita.com
usopal
yelita.pl skasowana

BUNT STADIONÓW oryginalny cały film
https://www.youtube.com/watch?v=avM3xQVTFus

Jaki piekny kwik i przebieranie nóżkami przed utrata wpływów:)

29. Data: 2015-04-28 12:20:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 23:10, Chiron pisze:

> Że w opolskiem są tabliczki miejscowości polsko- niemieckie?

Masz schizofrenię? Na szczęście tutaj nic nie ginie, łatwo wątek
prześledzić.
Pytałam o fotkę potwierdzającą, że w opolskim są tabliczki z nazwami
_ulic_ po niemiecku.

Dlaczego są dwujęzyczne tabliczki z nazwami niektórych _miejscowości_ w
Polsce (przy czym nie dotyczy to tylko języka niemieckiego i nie tylko
woj. opolskiego) - to chyba wiesz. Ma się to nijak do Wrocławia,
ponieważ nie ma tutaj zorganizowanej mniejszości niemieckiej ani żadnej
innej, która by sobie coś podobnego wywalczyła, pomimo największego -
jak twierdzisz - konsulatu.

> Tak, odpowiadając "w bok". Erystyka- ale przecież to ograny numer jest

A, to nie wiedziałam, że Ty z armatami tutaj wyjechałeś.

> [...]
> do herbu z niemieckim orłem? Przecież to powrót do niemieckich tradycji
> miasta- i jednocześnie odrzucenie jego polskich.

No cóż, to konsekwentnie proszę - podzieliliśmy w herbie Wrocław na
trzech zaborców: Czechy, Niemcy i Watykan. Spójrz na proporcje, he he.

Ewa

30. Data: 2015-04-28 12:21:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-28 o 12:20, FEniks pisze:

> No cóż, to konsekwentnie proszę - podzieliliśmy w herbie Wrocław na
> trzech zaborców: Czechy, Niemcy i Watykan. Spójrz na proporcje, he he.

A na historię nie ma się co obrażać.

Ewa

Konsekwencje celibatu
Mamy zdolną młodzież
Czym jest życie? świadomość?
Kartele i firmy farmaceutyczne - strażnicy naszego zdruuuufffka 3-|
Odbyty szeroko otwarte