Nie otwierajcie tego Angeline..

1. Data: 2001-10-01 12:54:37

Temat: Nie otwierajcie tego Angeline..
Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie podoba mi się ten post.
Eva

1. Data: 2001-10-01 13:07:05

Temat: Odp: Nie otwierajcie tego Angeline..
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Ja juz niestety otworzylem, bo Twoj mail doszedl pozniej, ale narazie nic
sie nie dzieje. Jakby co to dam znac.
Homer
Użytkownik Eva <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p9p0i$mck$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-10-01 13:12:37

Temat: Re: Nie otwierajcie tego Angeline..
Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eva <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p9p0i$mck$...@n...tpi.pl...
> Nie podoba mi się ten post.
> Eva
a co to takiego, do mnie nic takiego nie trafilo...
pozdro.pepe

1. Data: 2001-10-01 13:28:07

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PEPE>

> a co to takiego, do mnie nic takiego nie trafilo...
> pozdro.pepe

Wygląda tak:

From: "Sarah Michelle-Gelar" <S...@h...com>
Subject: Angelina Jolie EXPOSED 55
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Sender: Sarah Michelle-Gelar <S...@h...com>
Date: Mon, 1 Oct 2001 22:07:50 -1000

http://www.chattown.com/home/teen/romance/xcitmnt/

CELEBRITIES EXPOSED

ALL THE HOTTEST STARS ON ONE WEBSITE
Gwyneth Paltrow, Anna Kornikova, Cameron Diaz, Denise Richards
Britney Spears, Mandy Moore, Pamela Anderson, Catherine Zeta-Jones
Angelina Jolie, Sarah Michelle-Gelar, Christina Aguilera

http://www.chattown.com/home/teen/romance/xcitmnt/

AND HUNDREDS MORE OF THE HOTTEST STARS NAKED

- Over 100,000 HOT 100% REAL Uncensored SEX PICS!
- Before they were Famous SEX VIDEOS!
- Your favorite stars how YOU want to see them!
- Free Trial Memberships and Instant Access!

http://www.chattown.com/home/teen/romance/xcitmnt/

Nx2"Qx2 7P

1. Data: 2001-10-01 15:12:35

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eva <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p9p0i$mck$...@n...tpi.pl...
> Nie podoba mi się ten post.
> Eva
ja tez juz otworzyłam:(((((((
ale przeciez mam ten program od Ciebie:)))))))))
pozdrawiam
agnieszka (guniek)

1. Data: 2001-10-01 15:25:24

Od: Maciek <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ONA MA RACJIE!!
nie otwierajcie

teraz mi jakos komputer zaczal szybciej dzialac.. to bardzo dziwne!!

1. Data: 2001-10-02 18:43:41

Od: s...@r...local.bin (Strix) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Oct 2001 14:54:37 +0200, Eva <e...@w...pl> napisal:
> Nie podoba mi się ten post.
> Eva

Eeee. Tam nic nie ma. Korzystam z tekstowego czytnika (bo musze :( ) i
widze tylko czysty tekst :)

--
Strix (s...@p...com)
-=[ "Co rano, kiedy sie budzimy, zastajemy nowy swiat.

UJ
KRAKOW - ZDJECIA
Pani Magdo jak to zrobić.
Krakowskie spotkanie.