Nie piszcie

1. Data: 2001-09-16 22:14:47

Temat: Nie piszcie
Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisze rozne madre teksty na ta grupe. Myslicie ze sa glupie i nie
napoziomie. Powtarzacie mi ze ranie i obrazam ludzi. Dosc, mowie STOP. Wale
to, mam gleboko w dup... Mam dosyc tego gadania. Nie piszcie tekstow typu
"ranisz ludzi", "obrazasz kobiety". Bo wszyscy wiemy ze kobieta powstala z
zebra Adama. i jak sie za jego dobroc odwdzieczyla? Suka zerwala jablko.
Wiec nie piszcie mi baby ze was obrazam, gdyby nie wasza pra-grzeszna matka
to bym byl grzecznym facetem, albo by mnie wcale nie bylo. Pomyslcie nad tym
ze to tylko dzieki facetom istniejeie. Bog mial dosyc samotnosci Adama ,
wiec zrobil mu was. TZN. jestescie tylko po to zeby nam sluzyc i zebysmy sie
nie nudzili.
Mezczyzni laczmy sie i stawmy czolo feministycznej zarazie i ogolnie babom.
Niszcz to co zle. Baby fe, fe, fe. Bazyle.
Pozdrawiam Jamnik- ale tylko facetow.

1. Data: 2001-09-17 18:25:28

Temat: Re: Nie piszcie
Od: s...@r...local.bin (Strix) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Sep 2001 00:14:47 +0200, Jamnik <p...@p...onet.pl> napisal:
> Pisze rozne madre teksty na ta grupe. Myslicie ze sa glupie i nie
> napoziomie.

A sa na poziome? Pytam Ciebie!

Nie zamierzam sie rzadzic i nie wiem, czy inni tez tak sadza, ale IMO
Twoje teksty nie sa na poziomie.

> Powtarzacie mi ze ranie i obrazam ludzi.

Przede wszystkim to ranisz i obrazasz siebie! Psujesz swoj wlasny
wizerunek i sam sie wewnetrznie obrazasz. Tak naprawde nikt sie
specjalnie nie przejmie jesli powiesz mu np., ze jest "dupkiem", ale dla
Ciebie bedzie to kolosalna "zmiana".

> Dosc, mowie STOP. Wale
> to, mam gleboko w dup...

Patrz wyzej.

> Mam dosyc tego gadania. Nie piszcie tekstow typu
> "ranisz ludzi", "obrazasz kobiety".

Obrazasz siebie. Ranisz siebie.

> Bo wszyscy wiemy ze kobieta powstala z
> zebra Adama.

Ja nie wiem. Czy uwazasz, ze kobieta jest gorsza od Ciebie? Te czasu juz
minely. Zreszta tu nie liczy sie plec, ale to co masz do powiedzenia.

> i jak sie za jego dobroc odwdzieczyla? Suka zerwala jablko.

Chyba za duzo wina piles. Mowisz jak pijany! Tak mi sie wydaje :) Po
prostu nie masz co powiedziec, a cos wtracic chcesz.

> [...]
> wiec zrobil mu was. TZN. jestescie tylko po to zeby nam sluzyc i zebysmy sie

Mowisz to specjalnie, aby na Ciebie zwrocili uwage? Jak malolat, ktory
pali papierosy, bo chce sie zbuntowac. "A ja mam wszystkich w d...".
"Hehehe - wywoluje skandal". wydaje Ci sie, ze to co mowisz jest
prowokacja? Jest. Ale na poziome niedojrzalego trzynastolatka.

> Mezczyzni laczmy sie i stawmy czolo feministycznej zarazie i ogolnie babom.
> Niszcz to co zle. Baby fe, fe, fe. Bazyle.

Patrz akapit wyzej.

> Pozdrawiam Jamnik- ale tylko facetow.

To ja wole nie byc pozdrawiany.

--
Strix (s...@p...com)
-=[ "Co rano, kiedy sie budzimy, zastajemy nowy swiat.

1. Data: 2001-09-17 21:18:18

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Strix" <s...@r...local.bin> napisał w wiadomości

> [...]
> "Hehehe - wywoluje skandal". wydaje Ci sie, ze to co mowisz jest
> prowokacja? Jest. Ale na poziome niedojrzalego trzynastolatka.

A ni jednego Twojego zdania nie przeczytalem. Mowilem wszystkim i Tobie
tez- nie piszczcie do mnie bzdur. A to nawet bez czytania uwazam za bzdure.
Nie pisz dziecko bo za krotko tu jestes.

1. Data: 2001-09-18 09:45:51

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Strix:
> To ja wole nie byc pozdrawiany.

To ja tez wole, a co. :)

Czarek

1. Data: 2001-09-18 12:12:03

Od: "La Kaskarita" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Bo wszyscy wiemy ze kobieta powstala z
>zebra Adama. i jak sie za jego dobroc odwdzieczyla? Suka zerwala jablko.

ROTFL!!!
w sprawie tego zebra Adama odsylam do 'Opowiesci Biblijnych' Z.
Kosidowskiego (czyli nie-kobiety). Dowiesz sie wtedy z jakich to
sumeryjskich czy babilonskich mitow powstala ta hi100ryjka o adamowym zebrze
;)

pozdroffka
ka$ka

1. Data: 2001-09-18 12:35:26

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9o7dks$73l$1@news.tpi.pl>, o...@w...pl says...

> [...]
> Kosidowskiego (czyli nie-kobiety). Dowiesz sie wtedy z jakich to
> sumeryjskich czy babilonskich mitow powstala ta hi100ryjka o adamowym zebrze

No tos przytoczyl "autorytet". No niech cie...
Moze jeszcze przytoczysz Leppera jako eksperta ekonomicznego?

1. Data: 2001-09-19 19:08:22

Od: "La Kaskarita" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>No tos przytoczyl "autorytet". No niech cie...
a kto jest dla ciebie autorytetem w kwestii prawdiwosci biblii jako
pRaWdZiWeGo slowa bozego? ksiadz??

>Moze jeszcze przytoczysz Leppera jako eksperta ekonomicznego?
obawiam sie ze nie rozumiem:
a) co ma (i moze miec) ekonomia do religii
b) jak mozesz porownywac Kosidowskiego do Leppera?

Zaintrygowana *g*
ka$ka

1. Data: 2001-09-19 21:57:56

Od: "soulie" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"La Kaskarita" <o...@w...pl> wrote:

> a kto jest dla ciebie autorytetem w kwestii prawdiwosci biblii jako
> pRaWdZiWeGo slowa bozego? ksiadz??

ksiadz juz bardziej niz kosidowski

> obawiam sie ze nie rozumiem:

dokladnie tak, nie rozumiesz.

--
s...@s...org // http://souler.org

1. Data: 2001-09-19 23:18:49

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-20 08:08:52

Od: "La Kaskarita" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>ksiadz juz bardziej niz kosidowski

no to teraz mnie oswiec dlaczego byle jaki ksiadz (bo przeciez ksiadz moze
oznaczac rownie takiego ksiedza, ktory w ogole nie czuje powolania i
'odbimbal' seminarium, bo akurat do niczego innego sie nie nadawal) jest
lepszym autorytetem (czy tez w ogole jest autorytetem, bo zakladam, ze K.
nim w ogole nie jest), niz kosidowski?

>dokladnie tak, nie rozumiesz.

a ty mnie nawet nie chcesz oswiecic....
chlip!
za glupiam? ;(

pozdroffka
ka$ka

Sympatia do Jamnika
Re: Wszystkie panienki sa chore psychicznie!!!(dlugie)
Re: tragiczna Palestyna
Wszystkie panienki sa chore psychicznie!!!treściwe
Re: Wszystkie panienki sa chore psychicznie!!!treściwe