Centrum Ogrodnicze w okolicach Londynu

1. Data: 2000-01-26 16:54:46

Temat: Centrum Ogrodnicze w okolicach Londynu
Od: Grzegorz Bartoszewski <b...@a...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Chcialbym zwrocic sie o pomoc do osob czytajacych te grupe.
Wybieram sie do Londynu i chcialbym odwiedzic dobry sklep ogrodniczy
z materialem roslinnym (drzewa, krzewy, byliny) tak zeby sobie
popatrzec.
Czy moze ktos z czytelnikow tej grupy moglby mi cos ciekawego polecic?
Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za pomoc.

Grzegorz

t...@p...wp.pl

1. Data: 2000-01-27 07:16:53

Temat: Nie pomoge, ale (bylo: Centrum Ogrodnicze w okolicach Londynu)
Od: "AgnieszkaN" <n...@i...wat.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Bartoszewski napisał(a) w wiadomoœci:
<3...@a...sggw.waw.pl>...
> [...]
>popatrzec.
> Czy moze ktos z czytelnikow tej grupy moglby mi cos ciekawego polecic?

Nie pomoge Ci, niestety, ale pozwol, ze wyraze swoja ogromna zazdrosc.......
Ty Szczesciarzu! :)

Koniecznie napisz po powrocie, co kupiles i co widziales. Mam nadzieje, ze
ktos z grupy jest zorientowany w temacie i pomoze Ci.

Pozdrawiam,
Agnieszka

1. Data: 2000-01-28 09:38:02

Temat: Re: Centrum Ogrodnicze w okolicach Londynu
Od: "Julita Milcarz" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wybieram sie do Londynu i chcialbym odwiedzic dobry sklep ogrodniczy
> z materialem roslinnym (drzewa, krzewy, byliny) tak zeby sobie

Tam wystarczy pochodzic po ulicach!
Wiesz, ze oni pod koniec listopada mieli pieknie kwitnace cyklameny i rozne
inne roslinki na zewnatrz?

Inna sprawa, to ze tam mroz jest rzadkoscia, wiec niektore ichnie rosliny u
nas moga nie wytrzymac :-(

Pozdrawiam
Julita

oleandry