Nie wolno bezkarnie palić kukły Putina

1. Data: 2011-04-09 22:06:37

Temat: Nie wolno bezkarnie palić kukły Putina
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"Filip Rdesiński, współorganizator manifestacji pod ambasadą rosyjską w
Warszawie i dziennikarz "Gazety Polskiej", został zatrzymany przez policję.
Do zatrzymania doszło w tramwaju na Pradze po zakończeniu pikiety. Do
Filipa Rdesińskiego podeszło dwóch policjantów w cywilu i bez podania
żadnego powodu kazało mu wysiąść. Następnie podjechały dwa radiowozy z
funkcjonariuszami w mundurach i dziennikarza przewieziono na komisariat
przy ul. Wilczej 21.
Rdesiński obecnie jest przesłuchiwany"

http://bit.ly/iali84

2. Data: 2011-04-09 22:24:59

Temat: Re: Nie wolno bezkarnie palić kukły Putina
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziennikarz???
Jeśli dziennikarzyna dokonuje tego rodzaju prowokacji politycznych
to PRIMO jakim cudem w ogóle wykonuje zawód dziennikarza...?

Chory system, chory kraj.
Gówno udaje człowieka, a agent obcego państwa - dziennikarza.

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:10elo0bqu3n2l.dlg@trenerowa.karma...

3. Data: 2011-04-09 23:22:29

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-kwiecień-11 w ramce <news:inqmfr$21cq$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> [...]
>
> Chory system, chory kraj.
> Gówno udaje człowieka, a agent obcego państwa - dziennikarza.

Może i dziennikarz z niego jak z koziej dupy flet.
Ale aresztowanie i to za "nieostrożne obchodzenie się z ogniem" to już jest
głębsza chujnia.

4. Data: 2011-04-09 23:37:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie wykorzytują różne przykrywki dla swych intencjonalnych
działań agenturalnych na rzecz obcych państw.

Dziennikarstwo powinno być pod tym względem jak "żona Cezara"
IMHO, albo staniemy się (tzn najmniej kumaci niejako z nas) mięsem
dla kazdego kto tylko tego zechce.

Takiego typa, który jest dziennikarzem i urządza sobie tej klasy
prowokacje polityczne powinno zgarnąć ABW i prześwietlić
tak długo jak będzie trzeba, a nawet jeśli okaże się ~czysty,
to prokuratura powinna wytoczyć mu proces zakończony
wyrokiem przynajmniej o umyślne narażanie innych na ciężkie
uszkodzenie ciała i smierć w miejscu publicznym w wyniku
rozniecania ognia, aby pokazać wszystkim, że żyjemy w europejskim
państwie prawa, a nie "azjatyckiej chujni" gdzie pier*ne w ciemię
bezmózgi mogą robić bezkarnie co chcą, gdzie chcą i jak chcą.
IMHO.

--

wiadomości news:35g5xvxvxfud.dlg@trenerowa.karma...

5. Data: 2011-04-10 00:24:39

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R wrote:

> [...]
>

> Może i dziennikarz z niego jak z koziej dupy flet.
> Ale aresztowanie i to za "nieostrożne obchodzenie się z ogniem" to już jest
Gdybym ja w centrum miasta, na jednej z głównych ulic rozpalił ognisko i
spalił tam - niekoniecznie kukłę Putina - ale np stare kartony,
prawdopodobnie też by mnie aresztowali. Prawo jest prawem. Dla wszystkich.

pozdrawiam
vonBraun

6. Data: 2011-04-10 06:51:28

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-10 02:24, vonBraun pisze:

> [...]
> spalił tam - niekoniecznie kukłę Putina - ale np stare kartony,
> prawdopodobnie też by mnie aresztowali. Prawo jest prawem. Dla wszystkich.

hehe... nie ma to jak autorytatywna opinia w sprawie glebszej chujni.
Dobrze wiedziec, ze srodowisko akademickie choc do tego jest jeszcze zdolne.

7. Data: 2011-04-10 10:44:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Apr 2011 01:37:29 +0200, cbnet napisał(a):

> [...]
> wyrokiem przynajmniej o umyślne narażanie innych na ciężkie
> uszkodzenie ciała i smierć w miejscu publicznym w wyniku

TEN ogień, o który mu chodziło, już jest w pełni rozniecony i nic go nie
ugasi. Dzięki Bogu.
Choć KGB jak widać robi, co może we współpracy z polskim "wymiarem
sprawiedliwości", zamykając co głosniejszych... A to dopiero początek :->

8. Data: 2011-04-10 11:39:36

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-kwiecień-11 w ramce <news:inqtc7$g44$1@inews.gazeta.pl> pędzel
vonBraun zmalował:

> Gdybym ja w centrum miasta, na jednej z głównych ulic rozpalił ognisko i
> spalił tam - niekoniecznie kukłę Putina - ale np stare kartony,
> prawdopodobnie też by mnie aresztowali. Prawo jest prawem. Dla wszystkich.

Tak. Interesujące są jedynie okoliczności zajścia - z tego co wiem,
aresztowali go już po manifestacji, w cywilu, wypraszając z tramwaju.
I chyba nie chodziło o kukłę, jak podawano najsampierw, ale o petardy :)

9. Data: 2011-04-10 11:55:39

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R wrote:

> [...]
> aresztowali go już po manifestacji, w cywilu, wypraszając z tramwaju.
> I chyba nie chodziło o kukłę, jak podawano najsampierw, ale o petardy :)

Czyli "aresztowywać" trzeba na miejscu i w mundurze. Jeśli w tramwaju to
jest juz "sprawa polityczna" :-)

vB

10. Data: 2011-04-10 12:10:24

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-kwiecień-11 w ramce <news:ins5rs$396$1@inews.gazeta.pl> pędzel
vonBraun zmalował:

> Czyli "aresztowywać" trzeba na miejscu i w mundurze. Jeśli w tramwaju to
> jest juz "sprawa polityczna" :-)

Nie no, niezależni pewnie dmuchają jak mogą, ale byłoby dobrze gdyby go
zamietli na miejscu. Bo chyba policji tam było sporo :)

Ocena człowieka na podstawie ś.p. Przemysława Gosiewskiego
Alegria
Rosyjska pułapka
dla Hanki i dla mnie, czyli najhotniejszych hotmamów psp'su ;)
Polacy zaczęli myśleć.