Niech się reklamodawcy opamiętają

1. Data: 2009-06-16 11:34:41

Temat: Niech się reklamodawcy opamiętają
Od: "AkreoTV" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem, że telewizja jest potężnym medium, mającym zdecydowanie największy
wpływ na opinię publiczną. Firmy ponoszą ogromne koszty za możliwość
wyświetlania własnych reklam, a im większa oglądalność i lepszy czas
antenowy, tym ceny stają się już wręcz astronomiczne. Niemniej zauważyłam,
że zatraca się pojęcie tzw. kontekstowości reklam emitowanych w telewizji i
w kinach. Do pewnego stopnia jest to dla mnie zrozumiałe, ale w niektórych
przypadkach przechodzi to już ludzkie pojęcie. Ostatnio wybrałam się z
córką.....

Przeczytaj całość - http://akreo.tv/blogComents/0/0/71

2. Data: 2009-06-16 22:53:51

Temat: Re: Niech się reklamodawcy opamiętają
Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AkreoTV" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w kinach. Do pewnego stopnia jest to dla mnie zrozumiałe, ale w niektórych
> przypadkach przechodzi to już ludzkie pojęcie. Ostatnio wybrałam się z

Przeczytałem, obejrzałem filmik, i odniosłem wrażenie, że celem ich jest
reklama właśnie. Filmik oceniam jako pełen truizmów, nie zawierający treści,
o których nie wiedział by przeciętny człowiek. Taka typowa reklama- coś jak
opisywany prez Ciebie zlepek migawek filmowych mających na celu
zainteresowanie potencjalnego widza filmem. Niestety- pretensje, które sama
masz do reklamodawców- IMO można kierować do Ciebie- za wrzucanie na grupę
dyskusyjną coś, co się popularnie nazywa spamem.

Kolejna rzecz- Twój post o reklamodawcach i sam jego tytuł wręcz mnie
zniesmaczył. Odebrałem to jako taki "wysyp" frustracji. "Niech się
reklamodawcy opamiętają"- to dla mnie brzmi mniej więcej tak, jakbyś
napisała: "niech już wreszcie przestanie padać!". Takie- mało konstruktywne.
pozdrawiam

Chiron

3. Data: 2009-06-17 06:31:30

Temat: Re: Niech się reklamodawcy opamiętajš
Od: "AkreoTV" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> reklamodawcy opamiętajš"- to dla mnie brzmi mniej więcej tak, jakbyœ
> napisała: "niech już wreszcie przestanie padać!". Takie- mało

Bardzo dziekuję za Twoją opinię i faktycznie muszę się zgodzić.
Prawdą jest, że ten tekst był napisany pod wpływem emocji., co też później
przełożyło się
na ten nieszczęsny post wysłany na grupę dyskusyjną.
I można to potraktować dokłałdnie jako niepotrzebny spam, ale już
wyciągnęłam wnioski i przepraszam
wszystkich grupowiczów za ten wybryk.

Pozdrawiam

Iwona

4. Data: 2009-06-17 07:26:06

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

AkreoTV pisze:
> [...]
> na ten nieszczęsny post wysłany na grupę dyskusyjną.
> I można to potraktować dokłałdnie jako niepotrzebny spam, ale już

wow :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

5. Data: 2009-06-17 08:27:25

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na ten nieszczęsny post wysłany na grupę dyskusyjną.
> I można to potraktować dokłałdnie jako niepotrzebny spam, ale już

Wybryk? Wcale tak tego nie odebrałem. Napisałaś pod wpływem emocji i
przepraszasz za swoje emocje? Hmmmm. W takim razie i mnie wypada przeprosić
za irytację, jaką wywołało przeczytanie \twojego postu o reklamodawcach.
Chociaż gdzieś tam we mnie powstaje myśl, że przecież mamy prawo do swoich
emocji...
Nawiązując jeszcze do tych nieszczęsnych reklamodawców:-) - czy to nie jest
tak, że oni mają prawo robić to, co robią- a my powinniśmy (jeśli nam się to
nie podoba) się im przeciwstawiać?

pozdrawiam

Chiron

6. Data: 2009-06-17 09:34:37

Od: "AkreoTV" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chociaż gdzieś tam we mnie powstaje myśl, że przecież mamy prawo do swoich

Właściwie to nie przepaszam za emocje, tylko za wysłanie postu, który mógł
zostać uznany za spam.
Bycie uznanym za tzw. "spammera" nie jest odczytywane pozytywnie, ani na
grupie dyskusyjnej,
ani w którymkolwiek innym miejscu.- delikatnie mówiąc.

> Nawiązując jeszcze do tych nieszczęsnych reklamodawców:-) - czy to nie
> jest
> tak, że oni mają prawo robić to, co robią- a my powinniśmy (jeśli nam się
> nie podoba) się im przeciwstawiać?

Tu masz rację i dlatego też staran się temu sprzeciwiać. Oczywiście reklama
może być w porządku pod warunkiem, że jest kierowana do właściwiej grupy. A
jeżeli chodzi o niewłaściwe reklamy, które przypadkiem trafiają do dzieci to
jestem trochę bardziej wyczulona.

Iwona

7. Data: 2009-06-17 10:08:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

AkreoTV pisze:

> Właściwie to nie przepaszam za emocje, tylko za wysłanie postu, który
> mógł zostać uznany za spam.

I chyba został odczytany prawidłowo, po wzięciu pod uwagę Twojej nagłej
aktywności na innych grupach dyskusyjnych.

Ewa

Cus dla Srawiego.
"Dwa głosy"
Antysemicki świat antywartości - Alina Cała
Grupa wsparcia - Kraków - wady letalne
Ustawa o [eliminacji] in vitro autorstwa PiS