Ustawa o [eliminacji] in vitro autorstwa PiS

1. Data: 2009-06-15 19:24:19

Temat: Ustawa o [eliminacji] in vitro autorstwa PiS
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

"PiS chce przywrócić do życia 60 tysięcy zamrożonych embrionów. Zarodki
miałyby się rozwijać w łonach ich biologicznych matek. Gdyby kobieta
odmówiła, wtedy wybierano by inną, zastępczą matkę. To założenia ustawy
o in vitro autorstwa posłów PiS, która już we wtorek może trafić do
Sejmu.

To jednak nie wszystko. Politycy PiS chcą także całkowitego zakazu
tworzenia nowych embrionów poza organizmem kobiety. Projekt zabrania też
manipulacji i doświadczeń na genomie ludzkim. Za złamanie tych zakazów
grozi odpowiedzialność karna."

http://www.dziennik.pl/polityka/article399152/60_tys
iecy_wiecej_dzieci_Dzieki_PiS.html

2. Data: 2009-06-15 19:40:45

Temat: Re: Ustawa o [eliminacji] in vitro autorstwa PiS
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> "PiS chce przywrócić do życia 60 tysięcy zamrożonych
> embrionów.

"Od trzech lat nie miałem nic w ustach, hiehiehie"

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2009-06-15 19:55:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 15, 7:24 pm, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> [...]
> tworzenia nowych embrionów poza organizmem kobiety. Projekt zabrania też
> manipulacji i doświadczeń na genomie ludzkim. Za złamanie tych zakazów

Ktoś kto widzi tylko fragment świata i jemu podporządkowuje
całość ,jest zniezrównoważony.

4. Data: 2009-06-16 05:17:54

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Cze, 21:24, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> [...]
> tworzenia nowych embrionów poza organizmem kobiety. Projekt zabrania też
> manipulacji i doświadczeń na genomie ludzkim. Za złamanie tych zakazów

zupelniepopierdoliloich

5. Data: 2009-06-16 10:57:37

Od: "Veronika" <v...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> "PiS chce przywrócić do życia 60 tysięcy zamrożonych embrionów. Zarodki

Jestem za. Zwłaszcza za "przywróceniem do życia" co poniektórym szarych
komórek.
A pan Piecha jako automatycznie ekskomunikowany za setki aborcji, których
dokonał nie powinien się wypowiadać na ten temat. Bo go przecież nie
dotyczy, skoro nie może należeć już do Kościoła.

V-V

6. Data: 2009-06-16 13:08:38

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>

Mariusz Kamiński z PiS na Twitterze pisze tak:
"Dziś grupa posłów PiS złożyła projekt ustawy zakazujący in vitro. Nie
jest to projekt klubu PiS! NIE POPIERAM I NIE ZAGŁOSUJE ZA TYM!!!"

Saulo

7. Data: 2009-06-16 13:18:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Saulo <s...@l...po> tak oto plecie:

> "PiS chce przywrócić do życia 60 tysięcy zamrożonych embrionów. Zarodki
> miałyby się rozwijać w łonach ich biologicznych matek. Gdyby kobieta
> odmówiła, wtedy wybierano by inną, zastępczą matkę.

Mnie to tylko interesuje sposób wyboru tej ostatniej. Losowy czy w drodze
konkursu?

Qra

8. Data: 2009-06-16 13:25:22

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl>

> W Usenecie Saulo <s...@l...po> tak oto plecie:

> Mnie to tylko interesuje sposób wyboru tej ostatniej. Losowy czy w
> drodze konkursu?

Aktywistki Radia Maryja ustawiałyby się w kolejkach.

Saulo

9. Data: 2009-06-16 13:31:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Aktywistki Radia Maryja ustawiałyby się w kolejkach.

Obawiam się, że po menopauzie donoszenie ciąży (oraz prawidłowy rozwój
płodu z odzysku) mogłoby być problemem :) No i ciekawe co z laktacją
:>

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2009-06-16 13:34:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Saulo <s...@l...po> tak oto plecie:

> Qrczak <q...@g...pl>

> Aktywistki Radia Maryja ustawiałyby się w kolejkach.

Tak. Te się nadają. Na pewno donoszą i same urodzą.

Qra, z Bożą pomocą

jak się nie dać
Home - o Ziemi
Nasz wewnerzny bohater