Nieco [OT] Makabryczna Hestia.

1. Data: 2002-05-20 18:27:22

Temat: Nieco [OT] Makabryczna Hestia.
Od: Bartosz `Seco` Suchecki <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadzwonilem dzis do Hestii aby sie dowiedziec o ubezpieczenia NNW.

Pani z infolinii zapytala jaka chce m iec sume ubezpieczeniowa,
powiedzialem ze dajmy na to 20000 PLN, powiedziala ze skladka roczna
wynosi 500 PLN (duzo) kiedy zapytalem o warunki wyplacania ubezpieczen
pani zaczela opowiadac ile by wyplacili rodzinie kiedy nastapila by moja
smierc w wyniku wypadku.

Mowila ile pieniedzy bym dostal kiedy bym stracil wzrok zachowujac oczy,
ile kiedy bym dostal gdybm stracil wzrok wraz z oczami, ile gdybym
zmasakrowal reke i trzebaby ja bylo amputowac itd.

Dopiero musialem ja dlugo namawiac aby powiedziala jak sie maja
wyplacane ubezpieczenia przy zwichnieciach, zlamaniach i innch lekkich
nietrwalych obrazeniach.

Czy pani z Hestii chodzilo o to abym zobaczyl jak wiele poeniedzy moge
dostac ewentualnie?

A moze jednak wystarczylo powiedziec ze liczymy procent uszczerku na
zdrowiu, odnosimy to do sumy ubezpieczenia i tyle.

Po co snuc jakies makabryczne opowiesci???

Pozdrawiam

Seco

2. Data: 2002-05-21 09:23:12

Temat: Re: Nieco [OT] Makabryczna Hestia.
Od: a...@n...net (Marcin Debowski) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2002 20:27:22 +0200 w artykule <3...@b...gnet.pl>
Bartosz `Seco` Suchecki <s...@b...gnet.pl> napisano co następuje:
> [...]
>A moze jednak wystarczylo powiedziec ze liczymy procent uszczerku na
>zdrowiu, odnosimy to do sumy ubezpieczenia i tyle.

Może, ale w kontrakcie i tak powinieneś mieć konkretną i pełną listę i
taką listę pani zapewne próbował ci odczytać.

>Po co snuc jakies makabryczne opowiesci???

Pewnie trafiłeś na nadgorliwą kobietę, a może ludzie pytają o takie
konkrety. A co cię w tym wszystkim, aż tak oburzyło, że aż musiałeś
podzielić się tą wiadomością z całym światem i to jeszcze na niewłaściwiej
liście? :)

--
Marcin

3. Data: 2002-05-21 20:46:04

Od: Bartosz `Seco` Suchecki <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> podzieliae si? t? wiadomo?ci? z ca?ym ?wiatem i to jeszcze na niew?a?ciwiej
> li?cie? :)

:-)

Dlatego tez napisalem w temacie ze bedzie nieco OT, a pani z Hestii caly
czas mowila o sprawach powazanych z medycyna :-)

Seco

zespół barku łacina
oczy
jak to jest z tymi tabletkami???