Nielegalna rozlewnia alkoholu u mojego brata (OT)

1. Data: 2002-06-14 12:16:53

Temat: Re: Nielegalna rozlewnia alkoholu u mojego brata (OT)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote:
>Mogę wymyśleć - z kwiatu to się bez cukru nie obejdzie, trzeba te kwiatki
>zalać gorącym syropem i po wystudzeniu dodac odpowiednią ilość spirytusu :-)
>
>Krycha TFUrcza

,.....no niezle......nie mam proporcji a one byly dosc
wazne.....zbieralo sie kiscie kwiatow, odrywalo lodyzki i zalewalo
dociskajac czyms tam (chiba woda)....po 48 godzinach odcedzalo
przez gaze i podgrzewalo dodajac az 2 kilogramy cukru.....studzilo
i rozrabialo ze spirytusem.......Ale proporcji nie wydusisz
(kwiatow cos oklo 35-40kisci)

AgataW.

1. Data: 2002-06-14 12:44:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Jun 2002 12:13:57 GMT, AgataW <a...@g...com.pl>
wrote:

>..juz po....juz dawno, to byla jednodniowa akcja.......a tak
>pilnowalam, ze o 24 godzinie przyszla babcia zza rogu bo
>myslala, ze ktos sie wlamal...(pies otworzyl drzwi na osciez (?) i tak
>przez kilka godzin dom sobie stal....a ja pilnowalam)
>
>AgataW.

madry piesek ;)))

myslalam, ze to impreza na dluzej (moja przyjaciolka pilnowala
domu i psa jak jego wlasciciele pojechali na kontrakt do nigerii)

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-14 12:45:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Jun 2002 12:16:53 GMT, AgataW <a...@g...com.pl>
wrote:

> [...]
>przez gaze i podgrzewalo dodajac az 2 kilogramy cukru.....studzilo
>i rozrabialo ze spirytusem.......Ale proporcji nie wydusisz

to mnie taki jeden sasiad na pewno zabije, a ma taki piekny krzew
co akurat kwitnie....

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-14 19:08:18

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

spirytusu :-)

> ja to wczoraj z tego wszystkiego posatwilam sagan szampana z
> owocow cz. bzu..pachnie cudnie w calej kuchni, jutro bede latac
> po ludziach bo zlewa sie do butelek po 48 godzinach...ciekawe,
> czy jakbym nazrywala teraz i zamrozila to czy moglabym robic i
> pozniej (kolekcjonujac butelki z zakretka powoli i nie po
> ludziach).
> a ten pomysl z syropem etc to moze takz robie. NO I bede czekala
> na , ahem ten pierwszy ;)))) byleby czarny bez nie przkewitl
> Trysia

K-Trysiu, z czarnym bzem to prosze ostroznie, alibo on jest dobroczynny i
no wlasnie. Jak sie nie przestrzega regul to moze zaszkodzic.
Jakby co to prosze:
Kwiaty zawieraja cukry, kwasy organiczne, glikozydy, flawonidy (3% rutyny
i inne), garbniki, aminy, witamine C (350 mg w 100 g swiezej masy),
fitonocydy i inne oraz sladowe ilosci olejku lotnego.
Ze swiezych kwiatów nalezy usunac wszystkie szypulki, gdyz maja one
nieprzyjemny zapach i smak.
Z kwiatów robi sie syropy, wina, lemoniady, i inne napoje gazowane, smazy
sie w ciescie nalesnikowym.
Napar ze swiezych kwiatów (garsc zalewa sie pól litrem wrzatku) wspaniale
oczyszcza z wagrów zanieczyszczona cere.
Do zupelnie innych celów sluza owoce.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-06-14 21:40:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Jun 2002 21:08:18 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl>
wrote:

> [...]
>Napar ze swiezych kwiatów (garsc zalewa sie pól litrem wrzatku) wspaniale
>oczyszcza z wagrów zanieczyszczona cere.

znaczy czego mam NIE robic?
Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-14 22:47:48