Niemiecki

1. Data: 2002-10-10 12:04:29

Temat: Niemiecki
Od: "D." <dorota.gd#@p.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje dobrej i niedrogiej szkoly jezyka niemieckiego w Berlinie-czy ktos
moglby mi cos polecic?

2. Data: 2002-10-11 11:24:57

Temat: Re: Niemiecki
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> poszukuje dobrej i niedrogiej szkoly jezyka niemieckiego w Berlinie-czy ktos
> moglby mi cos polecic?
> niewiem gdzie w Berlinie sądobre szkoły językowe, ale mogę ci powiedzieć,
żedobrze zrobiłaś wybierając szkołę za granicą,a nie w Polsce.

3. Data: 2002-10-11 18:41:33

Od: "wm" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik D. <dorota.gd#@p.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:ao
3qbl$lcj$...@n...tpi.pl...
> poszukuje dobrej i niedrogiej szkoly jezyka niemieckiego w Berlinie-czy kt
os
> moglby mi cos polecic?

Dobra i niedroga to nie idzie w parze :((
Nie wiem, co znaczy "niedrogie" ale Niemcy sa w ogole drogie. Srednia cena:

255 Euro za tydzien kursu (20h tygodniowo), im dluzszy kurs tym taniej za ty
dzien.
205Euro za zakwaterowanie u rodzin z 2 posilkami (cena za tydzien).

Sa tansze szkoly. Ale obawiam sie, ze nie bedzie wiele taniej :(((

Pozdrawiam
r.

kurs japonskiego w warszawie
Kwalifikacje zawodowe.
potrzebna pomoc z zarządzania (1 rok studiów)
edukacja zdrowotna-pilne
LEARN A SPANISH WORD EVERYDAY