Nieoczekiwana zamiana miejsc...

11. Data: 2008-05-07 17:00:35

Temat: Re: Nieoczekiwana zamiana miejsc...
Od: "Kalinka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś niesamowita :-)

No teraz to ja bedę zadzierać nosa do góry i bede zbierać puszyste BIG MILKI
;-D

> Dobra, popróbuję z moim mężem i dorosłymi córkami ;-P

:-) Bedziesz miała ochotę to podziel się wrażeniami :-)
> PS. Szczęście, że pieluch sobie nie musimy wzajemnie zakładać :-D

:-DD

Kalinka

12. Data: 2008-05-07 17:10:01

Od: "Kalinka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aby nie mieć problemu nocnik trzeba nagrzać strumieniem ciepłej wody
> lub
> nalać na dno. Taka ciepła nasiadówka sprawia dzieciakowi przyjemność i
> odpręża, przestanie się opierać.

Panslavisto to może być ciekawe!! Wypróbuję przy nastepnej kupce :-)

Kalinka

13. Data: 2008-05-07 18:24:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 May 2008 15:59:55 +0200, Panslavista napisał(a):

> Nie pisałem o "dzieckach", tylko o "dziadzie i babie, bardzo starych oboje"

Tylko o nich pisałam.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

14. Data: 2008-05-07 20:15:44

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Fajne :-)
> Jaka szkoda, że nie wpadłam na to, kiedy moje dziewczynki były małe...

no ale jakieś usg było, chyba w kwietniu...?

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

15. Data: 2008-05-07 21:59:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 May 2008 22:15:44 +0200, tren R napisał(a):

> no ale jakieś usg było, chyba w kwietniu...?

To była tylko kontrola, czy jeszcze MOGĘ :-)
Odp. lekarza: JAK NAJBARDZIEJ, ZERO PRZECIWWSKAZAŃ :-)

PS. No cóż, tak się porobiło w narodzie, że się babki po cztedziestce muszą
wziąć do roboty, bo młodsze nie mają... chęci albo pieniędzy. Aktorki
ostatnio, np. pani Królikowska i inne "ryczące", dobrze to rozumieją, nooo,
nie tylko aktorki, ale też inne kobiety z forsą i bez oporów ;-P

16. Data: 2008-05-08 08:44:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kalinka pisze:

> A jak idzie jej z praktyką? Poskutkowało? :-)

Nie od razu. Teraz to już ma 5 lat, więc z praktyką jej idzie świetnie :-).

Pozdrawiam
Ewa

17. Data: 2008-05-08 12:24:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> To była tylko kontrola, czy jeszcze MOGĘ :-)

Zdaje się, że pisałaś też coś o jakiejś ciąży, hm...

Ewa

jak lekarz uratował mi życie
A.Tysiąc o traumie aborcji
MK Ultra zbrodniczy program