Nieósmomarcowo.

1. Data: 2009-03-08 17:24:00

Temat: Nieósmomarcowo.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje ulubione słuchadła - ach, te czasy uciśnionych, niewyemancypowanych
kobiet! Oto, coście zabrały waszym współtowarzyszkom - wy, feministki,
walczące o równouprawnienie robotnice!
:-D
http://www.youtube.com/watch?v=dHyR4ZzA2R0&feature=r
elated
http://www.youtube.com/watch?v=fnDCukzReks&feature=r
elated

--
"Święto Kobiet jest jak Czerwona Księga, gdzie ONZ wpisuje ginące gatunki,
którym należy stworzyć warunki, aby miały możliwość realizacji...

2. Data: 2009-03-08 18:31:27

Temat: Re: Nieósmomarcowo.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Moje ulubione słuchadła - ach, te czasy uciśnionych, niewyemancypowanych
> kobiet! Oto, coście zabrały waszym współtowarzyszkom - wy, feministki,
> [...]

Facetów w rajtuzach... phi...

Qra
--
Co za dzień, pewnie będzie padać...

3. Data: 2009-03-08 18:40:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 19:31:27 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

elated

> Facetów w rajtuzach... phi...
>
> Qra

Ty się dobrze przyjrzyj temu, co w tych rajtuzach się mieści, a potem
gadaj.
Ale nie chodzi o rajtuzy. Widzisz, nawet nie wiesz, co straciłyście... Ale
wie to dziewczyna z pierwszego linka - niestety, równouprawniony dupek
przywraca ją jednym kuksańcem do rzeczywistości...
--
"Święto Kobiet jest jak Czerwona Księga, gdzie IUCN wpisuje ginące gatunki,

4. Data: 2009-03-08 19:01:19

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

elated

> Ty się dobrze przyjrzyj temu, co w tych rajtuzach się mieści, a potem
> gadaj.
> Ale nie chodzi o rajtuzy. Widzisz, nawet nie wiesz, co straciłyście...

Kto i co stracił, bo nie jestem w temacie?

--

Paulinka

5. Data: 2009-03-08 19:23:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Mar 2009 20:01:19 +0100, Paulinka napisał(a):

elated

> Kto i co stracił, bo nie jestem w temacie?

Tu się rozmawia o sprawach... nieuchwytnych ;-PPP

6. Data: 2009-03-08 19:28:01

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

elated

> Tu się rozmawia o sprawach... nieuchwytnych ;-PPP

No to sie dowiedziałam...

--

Paulinka

7. Data: 2009-03-08 19:45:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Mar 2009 20:28:01 +0100, Paulinka napisał(a):

elated

> No to sie dowiedziałam...

O boszszsz, przeczytaj od początku wątek, to naprawde nie da sie
wytłumaczyć - granie na skojarzeniach :-)

8. Data: 2009-03-08 20:31:57

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości

> O boszszsz, przeczytaj od początku wątek, to naprawde nie da sie
> wytłumaczyć - granie na skojarzeniach :-)

Chodzi o Twoje chwytaki? Z czym się kojarzą?

michał

9. Data: 2009-03-08 20:32:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> Chodzi o Twoje chwytaki? Z czym się kojarzą?

Weż, no... Chwytaki kojarzą mi się z grabiami. Takimi drewnianymi, do
siana... :)

--
Pozdrawiam - Aicha (muszę sprawdzić w naturze, czy jeszcze mam alergię
na trawy:D)

10. Data: 2009-03-08 20:37:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 21:31:57 +0100, michał napisał(a):

> Chodzi o Twoje chwytaki? Z czym się kojarzą?

Puszczasz na łączach? - mam bardzo miotne chwytaki.
--
[...]

NO TO CYK !!!
NIE PYTAJCIE, GDZIE SIĘ PODZIAŁY WASZE PIENIĄDZE!
Wiara wpływa na działanie mózgu i dodaje sił
PRAWDZIWA porada na prblemy w związku