Nieregularny okres a ciaza?

1. Data: 2003-04-07 23:24:19

Temat: Nieregularny okres a ciaza?
Od: "Maxii" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialem sie zapytac poniewaz moja dziewczyna ma nieregularny okres od
dluzszego czasu. 7 lat byla z kims i wogole nie stostowala prezerwatywy moze
3-5 razy w tych latach czy mozliwe ze jest bezplodna jesli ma nie regularny
okres.Chcialem z nia sie przejsc i zbadac czy jest plodna i siebie przy
okazji tez. Czy jesli wyjdzie ze jest bezplodna czy da sie to leczyc w wieku
25 lat? I jakie sa szanse na wyleczenie.
Jeszcze jedno ostanio zazyla moja ukochana srodek hormonalny przeciwko ciazy
(kochalismy sie bez zabezpieczenia) ile po takim srodku bedzie mozna zrobic
badania plodnosci czy mozna od razu czy trzeba czekac.Jesli ona zazyla ta
tabletke (podobno mocny srodek wywolujacy okres) ile trzeba czekac aby mogla
zajsc w ciaze bez komplikacji dla dziecka i samej matki.........
Pozdrawiam i dziekuje
Mariusz