Niesłyszący i pies

1. Data: 2005-01-31 11:50:19

Temat: Niesłyszący i pies
Od: "Arronik" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy są ośrodki w Polsce w których szkoli się psy na potrzeby osób
niesłyszących? Takie ośrodki istnieją m.in. w Wielkiej Brytanii.

www.systemfm.onsi.pl

2. Data: 2005-02-05 17:58:44

Temat: Re: Niesłyszący i pies
Od: "pokrzywa" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arronik <n...@t...pl> napisał(a):
> Witam
> niesłyszących? Takie ośrodki istnieją m.in. w Wielkiej Brytanii.

pies powinien przejść tresurę w dobrej szkole - rutynowo szkoli się psa w
dwóch językach równocześnie
język -słowo
język 2 -gest
tu trzeba przełożyć akcenty
napisałam długo list ale zawiesił mi się komp

pieniadze na leki a fiskus
komórki macierzyste i uszkodzony rdzeń kręgowy
zabiegi w kijowie a w kharkovie ?
Jak i gdzie rehabilitowac po zerwaniu sciegna Achillesa
Co mam zrobić???