Nietykieta- co do niektórych Pań

1. Data: 2006-05-03 22:20:42

Temat: Nietykieta- co do niektórych Pań
Od: "Mari " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do niektórych Pań. Może nauczmy sie mówić dziękuję. Niektóre dziewczyny
poświęcają swój czas na znalezienie odpowiedzi na pytania i pewne osoby ani me
ani be. Zorientowałam się w tym problemiku przeglądając posty. Wtedy się
dziwimy, że na odpowiedź naszego posta długo czekamy bądź się nie doczekamy.A
slowo dziękuję nic nie kosztuje a jest o wiele milej. Pozdrowienia dla
wszystkich :)

2. Data: 2006-05-04 04:45:43

Temat: [Inne] - co do niektórych Pań
Od: "Pusia \(InterLady\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak ,tylko,ze wedlug FAQ (patrz punkt 7 ) powinnysmy korespondowac i takie
sprawy zalatwiac na priv (na grupie dajemy tylko sygnal ,ze czegos szukamy
lub cos mamy ) i ja na przyklad dostaje takie podziekowania na priv i nie ma
potrzeby ich upubliczniac :-) (takie jest moje zdanie ale FAQ bylo
konsultowane ze wszystkimi grupowiczkami).
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata
FAQ.pl.rec-robotki-reczne

3. Data: 2006-05-04 04:46:52

Od: "Pusia \(InterLady\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
potrzeby ich upubliczniac :-) FAQ przy powstawaniu bylo konsultowane ze
wszystkimi grupowiczkami).
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata
FAQ.pl.rec-robotki-reczne

4. Data: 2006-05-04 06:09:30

Temat: Re: [Inne] - co do niektórych Pań
Od: Iwa <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-05-2006 o 06:45:43 Pusia (InterLady) <i...@p...onet.pl>
napisał:

> [...]
> nie ma
> potrzeby ich upubliczniac :-) (takie jest moje zdanie ale FAQ bylo
> konsultowane ze wszystkimi grupowiczkami).

Ja też uważam że podziękowania lepiej żeby były kierowane na priv, wtedy
mniej jest zamieszania na grupie:)

--
Pozdrawiam Iwa

5. Data: 2006-05-04 08:17:18

Temat: Re: Nietykieta- co do niektórych Pań
Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do podziękowania za schemat, lub odpowiedź wysłaną na priva, zgdzam się z
Pusią.
Ale jeśli jest zadane pytanie na grupie, i odpowiedź tu udzielona, to chyba
wypada napisać jedno krótkie słowo -dziękuję.
Piszę to, ponieważ miałam taki przypadek. Tu na grupie, dziewczyna prosiła o
informację na temat hardangera,
jak, na czym , i jakimi nićmi itd.
Napisałam , moim zdaniem dość obszernie co wiem w tym temacie.
I co, ani jednego słówka podziekowania.
Tak , jakby ten temat wogóle jej nie interesował.
Wiecie, było mi przykro.
Rozumiem,że na priva moze się to zdarzyć, zwłaszcza, jak dostaje sie dużo
maili.
I może i mnie się zdarzyło.
Ale prośby na grupę , nie o wzór :))), tylko o informację, to chyba bardzo
często się nie wysyła.
Efekt był taki, że jak za jakiś czas, gdy inna dziewczyna poprosiła o taką
samą informację, moja pierwsza myśl była -nie.
Ale dobre serce zwyciężyło, i wysłałam , tylko już na priva :))
Przepraszam, że tak długo, ale mam te same odczucia co Mari .
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

6. Data: 2006-05-04 11:34:15

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mira" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> I co, ani jednego słówka podziekowania.
> Tak , jakby ten temat wogóle jej nie interesował.

Moim zdaniem - podziekowania lepiej na priv, po co przeglądać kolejnego
posta w wątku, który tak naprawdę jest skierowany tylko do jednej osoby?
A co do "przykro" to kiedyś zadałam sobie trud, wyrysowałam schemat, a
błagająca o pomoc Autorka wątku zamiast podziękowań mnie dokładnie
publicznie obśmiała i to kilkakrotnie, pisząc, że (cytuję): "z kwiatkiem na
pupie chodzila nie bede". Ot, odechciewa się...

AgaM
www.pasmanteria.freehost.pl

7. Data: 2006-05-04 11:47:56

Temat: Re: Nietykieta- co do niektórych Pan
Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny nie oplaca sie prózniakom szukac .
Ja ostatnio przegladam stare tematy i tam jest wszystko czego dusza
zapragnie. Niech szukaja to zajmuje b. duzo czasu.
Odrobina kultury nigdy nie zawadzi.
Ten kwiatek na pupie jest niezly.

8. Data: 2006-05-04 21:00:50

Od: "Baska" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się, Pusia ma rację . Ja staram się pisac na priv i dopiero jak ktos
nie odpowiada to na forum. Chyba ze zmienia się zasady ;). Pozdrawiam Baska

dzielę się
Ma ktoś te schematy?
XXX obsluga strimfoto - pomocy
schematy XXX