Re: Nietykieta- co do niektórych Pań

From: "AgaM" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Nietykieta- co do niektórych Pań
Date: Thu, 4 May 2006 13:34:15 +0200

Użytkownik "Mira" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
news:e3cdb2$pba$1@news.onet.pl...
> Co do podziękowania za schemat, lub odpowiedź wysłaną na priva, zgdzam się
> Pusią.
> Ale jeśli jest zadane pytanie na grupie, i odpowiedź tu udzielona, to
chyba
> wypada napisać jedno krótkie słowo -dziękuję.
> Piszę to, ponieważ miałam taki przypadek. Tu na grupie, dziewczyna prosiła
> informację na temat hardangera,
> jak, na czym , i jakimi nićmi itd.
> Napisałam , moim zdaniem dość obszernie co wiem w tym temacie.
> I co, ani jednego słówka podziekowania.
> Tak , jakby ten temat wogóle jej nie interesował.
> [...]

Moim zdaniem - podziekowania lepiej na priv, po co przeglądać kolejnego
posta w wątku, który tak naprawdę jest skierowany tylko do jednej osoby?
A co do "przykro" to kiedyś zadałam sobie trud, wyrysowałam schemat, a
błagająca o pomoc Autorka wątku zamiast podziękowań mnie dokładnie
publicznie obśmiała i to kilkakrotnie, pisząc, że (cytuję): "z kwiatkiem na
pupie chodzila nie bede". Ot, odechciewa się...

AgaM
www.pasmanteria.freehost.pl