Nietypowa cebula (czosnek)

1. Data: 2002-07-16 09:49:28

Temat: Nietypowa cebula (czosnek)
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

Jakieś 35 lat temu moi rodzice dostali cebulę (czosnek - zdania
podzielone - 'skleroza' ;-) ) która nowe cebulki wypuszczała 'na
górze'.

od tej pory nikt (z mojej rodziny) tego nie widział; ja parę razy
słyszałem.

Macie coś takiego - można to gdzieś zdobyć?

Pozdrawiam
Qwax

2. Data: 2002-07-16 14:22:53

Temat: Re: Nietypowa cebula (czosnek)
Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
piętrowa

Namaste!

EuGeniusz Dębski

3. Data: 2002-07-16 15:23:23

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te cebulki to nasiona. Kazda cebula tak ma. No chyba, ze piszesz o jakichs
cudach, ale w te wierze tylko jesli chodzi o objawienia...

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://ogrody.agrosan.pl/ strona naszej grupy

4. Data: 2002-07-17 05:59:16

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
jak ci bardzo zależy poszukam książki, gdzie widziałem to pięTrowe cudo,
nasiona chyba są w sklepach. Zeskanuję zdjęcie.
Ze szczytów szczypioru rosną kolejne "normalne" cebule. Widok intrygujący,
zaiste.

Namaste!

EuGeniusz Dębski

5. Data: 2002-07-17 07:12:43

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Hej!
> jak ci bardzo zależy poszukam książki, gdzie widziałem to pięTrowe
cudo,
> nasiona chyba są w sklepach. Zeskanuję zdjęcie.

Byłbym niezmiernie wdzięczny - za nazwę (cebuli i książki) też.

> Ze szczytów szczypioru rosną kolejne "normalne" cebule. Widok
intrygujący,
> zaiste.

Tak to pamiętam - ale byłem wtedy dosyć młody.

> Namaste!

Co to znaczy???

Pozdrawiam
Qwax

6. Data: 2002-07-17 07:13:47

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
> [...]
>
> od tej pory nikt (z mojej rodziny) tego nie widział; ja parę razy
> słyszałem.
>
> Macie coś takiego - można to gdzieś zdobyć?

Cebula wielopiętrowa. W życiu nie widziałam w sprzedaży, ani w cudzym
ogrodzie. Tylko opisy w "Działkowcu".

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2002-07-17 09:08:59

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2002-07-17 10:34:38

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem ale to nic szczególnego.

> [...]
> ktorego szczycie jest pojemnik z malymi cebulkami zamiast nasion. Jest
> lagodniejszy w smaku niz ten maly, "krajowy" i to jest moim zdaniem jego

O tym mówisz?
http://caliban.mpiz-koeln.mpg.de/~stueber/mavica/all
/5000/04661.jpg
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

9. Data: 2002-07-17 10:43:16

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> od tej pory nikt (z mojej rodziny) tego nie widział; ja parę razy
> słyszałem.
>
> Macie coś takiego - można to gdzieś zdobyć?

Allium fistulosum bulbifera
Zobacz:
http://caliban.mpiz-koeln.mpg.de/~stueber/mavica/all
/5000/04660.jpg

10. Data: 2002-07-17 10:59:19

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Jest
> lagodniejszy w smaku niz ten maly, "krajowy" i to jest moim zdaniem

Czy mógłbyś mi pomóc to zdobyć (i cebulę i czosnek)

Pozdrawiam
Qwax

szybko rosnący krzew
rokitnik
Przedostatnie wezwanie!
Rośliny lubią wodę deszczową
"Najwazniejsze boreczniki sosnowe" - Kapuscinski - 1948r.