Nietypowa sprawa

1. Data: 2004-01-11 11:43:31

Temat: Nietypowa sprawa
Od: "Łukasz" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To troche nie na temat, choc pewne powiazanie jest. Sluchajcie mam
dziewczyne ktora uwaza ze czuje sie wielka jej wielkim kompleksem jest waga.
Kiedys byla grupa teraz uwazam ze ma ladna linie z lekkim ciałkiem :) ale
ona swoje. To juz choroba. Olewa przez to wszystko mnie tym bardziej. Tak
jakby miedzy nami nic nie bylo. Uwaza ze nie mamy o czym gadac ze nic jej
sie nie chce. Jak jej pomoc? Co moge zrobic? Bardzochcialbym by byla soba,
ta kochana dziewczyna... na ktorej mi tak bardzo zalezy... Prosze pomozcie.
Brakuje jakies dynamicznosci w tyum wszystkim, to takie wszystko metne. Help

Lukasz

1. Data: 2004-01-11 21:18:14

Temat: Re: Nietypowa sprawa
Od: "Nusia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

kurcze chciałabym ci pomóc, ale nie za bardzo mam pomysł. Szczerze mówiąc to
jak sobie coś kobieta wbije do głowy to żadne słowa tego nie usuną. (Dlatego
nosze aparat) ale może jednak trzeba ją zapewniac o tym że jest atrakcyjna,
żeby troszkę uwierzyła w siebie, jak coś się 100 razy powtarza to po poewnym
czasie człowiek zaczyna w to wierzyć.
:/ oj chyba nie za bardzo pomogłam :/

serdeczności
Nusia

1. Data: 2004-01-11 21:39:17

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli zapewnieniai komplementy nie pomagaja, powiedz ze dosyc masz juz tego
narzekania bo jest w Twoim typie i bardzo podobaja Ci sie takie apetyczne
dziewczyny ale jesli sama bedzie dalej Ci siebie obrzydzala to zostawisz ja
i poszukasz jej klona ;) ktory bedzie bardziej optymistyczny.

Powodzenia

salon kosmetyczny w wawie?
polecam : kosmetyki Collistar
Wrocl: szukam: Komputerowe badanie ciala...
Re: białe ciuchy - plamy od potu
Włosy - co jest bardziej szkodliwe ?