Niezbyt to ogarniam

następny post »
From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Niezbyt to ogarniam
Date: Mon, 23 Nov 2020 12:55:41 +0100

Niedawno Ewa (FEniks) odpowiedziala mi na pytanie o polska sluzbe
zdrowia. Mam z nia (tzn. ze sluzba zdrowia) do czynienia tylko poprzez
media, a w PL nie bylem praktycznie (nie licze paru wyskokow przez
granice na zakupy lub obiad, bo bylem gdzies w poblizu) od ca. 15 lat.
Czytam cos tam o polityce, historii, zdrowiu, ale to inaczej niz
kontakty na miejscu lub chocby z lokalsami.
Nie lubie tych duzych "drzewek" w browserze po roznych postach, dlatego
rzucam te cytaty jako nowy thread.

Wiem, ze jest pandemia. Rozne kraje sobie lepiej, inne gorzej radza.
Ludzie tez sa rozni, tudziez tradycje, klimat itd. Ale to co czasem
czytam, nadaje sie czesto do rubryki pt. szok kulturowy.
------

>Przed COVID-em miałbym wizytę u lekarza tego samego dnia, wyniki
analiz za dwa dni i w ciągu 3 dni miałbym diagnozę i leczenie.

Mój przypadek nie jest wyjątkiem. Tak teraz działa nieustanny sukces
służby zdrowia. Z tym zderzamy się teraz wszyscy - pacjenci, lekarze,
pielęgniarki, ratownicy, pracownicy Sanepidu. Mariusz Błaszczak
powiedział: ,,Rząd umie rządzić". Koniec cytatu.

Słucham konferencji Mateuszka Pinokia. Jemu się nieustannie
,,wypłaszcza". Nie wiem tylko, co. Może ostatni fałd kory mózgowej?<

https://wiadomo.co/krzysztof-lozinski-ostatni-fald-k
ory-mozgowej/

>Od początku października zdarza się, że covidowe zgony prześcigają
zdarzenia kryminalne. - Na przykład 1 listopada byłem na czterech
covidach, 2 - na pięciu, 4 listopada - na sześciu. Najczęściej to osoby
starsze. 70-80- proc. to ludzie w wieku 70 plus - mówi.
Marek nie stresuje się pracą przy covidowych zgonach. Nie musi - jak na
miejscu zdarzenia kryminalnego - zabezpieczać śladów, szukać narzędzia
zbrodni, typować ewentualnego sprawcy.
Samo wejście do domu nieboszczyka, który zakaził się koronawirusem, to
dla niego bułka z masłem. - To jest mniej kłopotliwe, niż gdy się idzie
do mieszkania, gdzie ktoś został zgwałcony czy zamordowany - uważa.
Nawet nie wie, czy rodzina rozpacza i wcale go to nie interesuje. Zero
emocji, zero zbędnych dyskusji: dzień dobry, proszę, dziękuję, moje
kondolencje, do widzenia. Po wszystkim ściąga kombinezon, ładuje go do
czerwonego worka, który już czeka w bagażniku. Wyrzuca go w szpitalu i o
wszystkim zapomina.<

https://natemat.pl/325547,koronerzy-maja-stwierdzac-
zgony-opowiadaja-jak-wyglada-ich-praca
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".