Niezłe?

1. Data: 2013-02-17 17:19:26

Temat: Niezłe?
Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.wikipedia.org/wiki/Cukrzyca

Mi się bardzo podoba.

2. Data: 2013-02-17 17:22:10

Temat: Re: Niezłe?
Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-17 18:19, Michał pisze:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Cukrzyca
>
> Mi się bardzo podoba.

Jeżeli przyczyną 1 typu jest immunologia, to może jest w jakimś
stopniu spowodowane alergią, ?

3. Data: 2013-02-17 19:12:22

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli przyczyną 1 typu jest immunologia, to może jest w jakimś
> stopniu spowodowane alergią, ?

Lepiej sama nic nie kombinuj na zasadzie podobieństwa słów, tylko poczytaj sobie o
chorobach autoimmunologicznych.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Choroby_autoimmunologic
zne

Ania

4. Data: 2013-02-17 19:16:16

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 lutego 2013 20:12:22 UTC+1 użytkownik czeremcha napisał:

> Lepiej sama nic nie kombinuj

Czemu ja do kogoś podpisującego się "Michał" odnoszę się jak do osoby płci
żeńskiej... Uczulenie na stokrotki... ;-)

Ania

5. Data: 2013-02-17 23:25:16

Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-17 20:12, czeremcha pisze:

> Lepiej sama nic nie kombinuj na zasadzie podobieństwa słów, tylko poczytaj sobie o
> [...]

Gdzie tu jest jakieś podobieństwo? W alergii też jest zaburzenie
rozpoznawania bakterii, tylko jakby nadwrażliwość, bo już np. kurz jest
rozpoznawany jako bakteria przez śluzówkę.

6. Data: 2013-02-17 23:50:05

Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-18 00:25, Michał pisze:

zne

> Gdzie tu jest jakieś podobieństwo? W alergii też jest zaburzenie
> rozpoznawania bakterii, tylko jakby nadwrażliwość, bo już np. kurz jest
> rozpoznawany jako bakteria przez śluzówkę.

Wyleczyłem sobie dzięki oczyszczaczowi powietrza drogi oddechowe -
dzięki spowodowaniu odpowiednio długiej przerwy w oddychaniu złym
powietrzem. Alergii później nie miałem. Jak to miałoby się do cukrzycy?

7. Data: 2013-02-18 00:01:21

Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-18 00:50, Michał pisze:

zne

> Wyleczyłem sobie dzięki oczyszczaczowi powietrza drogi oddechowe -
> dzięki spowodowaniu odpowiednio długiej przerwy

przerw

8. Data: 2013-02-18 06:17:30

Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-18 01:01, Michał pisze:

zne

(j.w.) przerw, składających się na przerwę (j.w.)

9. Data: 2013-02-18 08:36:38

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 00:25:16 UTC+1 użytkownik Michał napisał:

> Gdzie tu jest jakie� podobie�stwo? W alergii te� jest zaburzenie
> rozpoznawania bakterii, tylko jakby nadwra�liwo��, bo ju� np. kurz jest
> rozpoznawany jako bakteria przez �luz�wk�.

Ale fanzolisz...

Poczytaj sobie dokładniej, na przykład tu:

http://kopalniawiedzy.pl/wirus-grypy-cukrzyca-typu-1
-zakazenie-wyzwalacz-Ilaria-Capua,16920

Tekst będzie dla ciebie niezrozumiały, ale spróbuj skupić się na:

Metodami immunohistochemicznymi stwierdzono, że w tkance gruczołowej występowały
nukleoproteiny wirusa grypy.

/.../Wirusy miały się bardzo dobrze, w dodatku infekowały także produkujące insulinę
komórki beta wysp.

/.../Włosi podejrzewają, że cząsteczki MHC (głównego układu zgodności tkankowej)
prezentują limfocytom T fragmenty tkanki trzustki z wirusem grypy. Limfocyty uczą się
co prawda rozpoznawać wrogów, ale w ich poczet zaliczają, niestety, także komórki
beta.

Ania

10. Data: 2013-02-19 19:47:16

Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-18 09:36, czeremcha pisze:

> [...]
co prawda rozpoznawać wrogów, ale w ich poczet zaliczają, niestety, także komórki

Nie znam cie w sumie, ale wy płci durnej jesteście jebnięte, czy coś.
Za taki tekst j.w. można by zrobić z ciebie kotlet, popieprzyć i
usmażyć. To może uważaj?

Cukrzyca 1.
Statyny
Cukrzyca.
Milurit - jak szybko dziala i przestaje dzialac?
Problem po zapaleniu uszu