Niskie ciśnienie

1. Data: 2007-06-14 08:40:00

Temat: Niskie ciśnienie
Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Młoda jestem, więc myślałam, że takie problemy będą mi obce. Okazało się
niedawno , że mam problemy z ciśnieniem. Normą dla mnie jest 70/50.
Ostatnio coraz częściej mam 60/40 , a wtedy to tylko bym spała ( wiem,
wiem, że nie mogę). Lekarka jedynie przepisała mi lek z kofeiną , który i
tak nie mogę brac codziennie tylko w momentach kiedy czuję spadek. Kawa mi
nie pomaga, po koniaczku umieram. Poratujcie mnie bo codziennie czuję się
tak jakby ktoś mnie rąbnął kijem .

--
Aga

2. Data: 2007-06-14 11:23:47

Temat: Re: Niskie ciśnienie
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie pomaga, po koniaczku umieram. Poratujcie mnie bo codziennie czuję się

Na to nie ma lekarstwa. Pomóc musisz sobie sama. Zajrzyj na
www.optymalni.org.pl Po zmianie diety, pozbędziesz się tak niskiego
ciśnienia i będziesz się dobrze czuć.
Inni zaproponują tobie przeróżne badania, które będą na pewno zmierzać do
zażywania szkodliwych lekarstw. Unikniesz tego zmieniając swoją dietę.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-06-14 13:51:28

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

bajania osobnika ukrywającego się pod nieckiem "Jurek" możesz sobie
odpuścić. To typowy naganiacz a szczegóły na ten temat znajdziesz w archiwum
grupy.

Na temat: ile pijesz płynów w ciągu doby ? "Ustawowe" 1,5 L czy mnie/więcej
? czy zażywasz jakieś inne leki poza tym z kofeiną zaleconym przez lekarza ?

Jak mierzone jest ciśnienie ? Aparatem automatycznym ? Lekarz w przychodni
też zmierzył tak nieskie RR ?

Dominik

4. Data: 2007-06-14 13:52:59

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

?

Jak mierzone jest ciśnienie ? Aparatem automatycznym ? Lekarz w przychodni
też zmierzył tak niskie RR ?

Dominik

5. Data: 2007-06-14 16:07:42

Od: "::WireFree::" <spamerskie@robotydo devnull.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cisnienie masz OK moja zona tez ma takie i zyje juz ladnych kilka lat, nie
staraj sie go podwyzszyc po prostu zyj i unikaj uzywek bardzo szybko moze
sie okazac ze masz za wysokie cisnienie.

Moze norma dla twojego wieku jest 70/50 ale nie dla ciebie wez to pod uwage.

Olej tez tego barana z dieta optymalna, kretyn !

6. Data: 2007-06-14 17:13:06

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Dominik* napisał(a),a było to tak:

> Na temat: ile pijesz płynów w ciągu doby ? "Ustawowe" 1,5 L czy mnie/więcej
> ?

Płynów piję naprawdę dużo. Z tym nie mam problemów.

> Czy zażywasz jakieś inne leki poza tym z kofeiną, zaleconym przez lekarza
> ?

Coffecorn i Jod . Jod ze względu na guzki na tarczycy. Guzki jak sie
okazało nie są groźne ( nie mają w sobie krwi, więc nie żyją swoim życiem).
Wyniki są troszeczkę podwiększone ( na granicy prawie że)

> Jak mierzone jest ciśnienie ? Aparatem automatycznym ? Lekarz w przychodni
> też zmierzył tak niskie RR ?

Ciśnienie mierzę codziennie z zalecenia lekarza rodzinnego. Oprócz tego i
tych tabletek to by było na tyle.
Mierzone jest ciśnienie nie automatem tylko ....hmmmm tym zwykłym (
słuchawki , tarcza pomiaru i rękaw)
Za pierwszym razem lekarz mierzył 3 razy i zakomunikował mi , że ja
powinnam już tu pasc a nie chodzic i rozmawiac ( 70/50). Za każdym razem
cisnienie jest takie same.

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

7. Data: 2007-06-14 17:15:38

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *::WireFree::* napisał(a),a było to tak:

> Moze norma dla twojego wieku jest 70/50 ale nie dla ciebie wez to pod uwage.

Nie wiem dla jakiego wieku jest takie ciśnienie. Ja jestem tuż przed 30.
Też tak myślałam , że u mnie to norma i tak ma by, ale coraz częściej
zasypiam prawie że na stojąco jeżeli wiesz o co mi chodzi.

--
Aga

8. Data: 2007-06-15 20:08:11

Od: "::WireFree::" <spamerskie@robotydo devnull.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepis na podwyzsznie cisnienia ozen sie (wyjdz za maz) 2 3-4 lata i masz
za duzo wyzsze.

Zacznij od golonki i piwka po roku cisnienie powinno skoczyc w gore razem z
waga a palic tez mozesz zaczac, moze tobie wyda sie to glupie ale to idelany
przepis na nadcisnienie.
Golona, piwo, wodka, papierochy, zero ruchu, TV na kanapie chipsy.

9. Data: 2007-06-15 23:17:19

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "::WireFree::" <spamerskie@robotydo devnull.pl> napisał w
wiadomości news:f4urs8$luf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> idelany przepis na nadcisnienie.
> Golona, piwo, wodka, papierochy, zero ruchu, TV na kanapie chipsy.

Piszesz bzdury... Wprawdzie, to co napisałeś jest niezdrowym trybem życia,
ale wcale nie musi prowadzić do nadciśnienia!!! Żeby mieć nadciśnienie (czy
jakąkolwiek inną chorobę, oprócz związanej ze złym metabolizmem), trzeba
zjadać odpowiednio "złe" proporcje między 3 składnikami odżywczymi, a
mianowicie: białkiem, tłuszczem i węglowodanami. To po pierwsze. A po
drugie: niska wartość białka, duża ilość tłuszczu, duża zawartość
węglowodanów w diecie, szczególnie prostych i fruktozy.
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2007-06-15 23:43:16

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *::WireFree::* napisał(a),a było to tak:

> Przepis na podwyzsznie cisnienia ozen sie (wyjdz za maz) 2 3-4 lata i masz
> za duzo wyzsze.

No i kicha, bo mężatką jestem od 7 lat :-).

> Golona

od czasu do czasu

>piwo,

nie znoszę

>wodka,

na krótki okres podnosi

>papierochy,

palę

Dzisiaj ciśnienie 60/40 . Dali pod język tabletkę i zastrzyk. Mam zmianę
leków. Czuję się jak młody Bóg...tylko jakoś sen nie chce przyjś ;-)

Dzięki za rady :-)

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

Okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne, duże
potrzebuje lek znieczulajacy miejscowo
Re: Tyroksyna a otyłość
grupa krwi rodziców
Ostry ból podczas zeskakiwania...