Nivea Q10

1. Data: 2005-07-07 17:28:09

Temat: Nivea Q10
Od: "dyp" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o balsam ujedrniajacy. Co sadzicie? Jakies efekty daje? Z gory
dzieki. Aga

1. Data: 2005-07-08 21:50:44

Temat: Re: Nivea Q10
Od: "Angelika" <a...@a...angelus.fsdfsdfsdfdsf.sdfsdf.qweew> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dyp" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Chodzi mi o balsam ujedrniajacy. Co sadzicie? Jakies efekty daje? Z gory
> dzieki. Aga

Dobrze dziala na cellulitis. Pozmarowałam tyleczek i bajka :)

1. Data: 2005-07-12 12:28:28

Od: "Kolagen Naturalny" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyp <d...@w...pl> napisał(a):

> Chodzi mi o balsam ujedrniajacy. Co sadzicie? Jakies efekty daje? Z gory
> dzieki. Aga

Witam
Reklama kremów do twarzy jest w 75% psychotechniką opartą na kłamstwach, i to
kłamstwach bezczelnych. W 20% pobożnymi życzeniami,oczywistą przesadą ,lub
swobodnym manipulowaniem faktami. Dopiero pozostałe 5% - nie więcej - jest
prawdą przy czym jeszcze prawda ta nie zawsze i nie dla każdego nabywającego
kremy pod wpływem reklamy ma pełną wartość.

intrygujące fragmenty demaskatorskiej książki, której autorem jest Malcolm Mc
Namara. Ukazała się w USA w 2002 roku pod tytułem "Big Imposture" (Wielkie
oszustwo), osiągając bestsellerowy nakład.

Malcolm Mc Namara, z wykształcenia farmaceuta i ekonomista, był przez wiele
lat jednym z najlepiej opłacanych na świecie specjalistów od promocji wyrobów
kosmetycznych. Po wydaniu swej książki uwikłany został przez największe
koncerny wytwarzające kremy, w trwające do dziś procesy o oszczerstwo i
złamanie tajemnicy handlowej.

więcej na http://kolagenpolska.w.interia.pl/kosmetyki_prawda.h
tml

Pozdrawiam :
I.Sadowski
P.S.Nie ma niczego lepszego obecnie na rynku.Wszystkie kosmetyki można
wyrzucić do kosza.

1. Data: 2005-07-12 12:35:10

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-12 14:28:28 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kolagen Naturalny* skreślił te oto słowa:

> I.Sadowski
> P.S.Nie ma niczego lepszego obecnie na rynku.Wszystkie kosmetyki można
> wyrzucić do kosza.

Może daruj sobie to 'yntelygentne' spamowanie na tej grupie.

--
Lia

1. Data: 2005-07-12 18:32:07

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kolagen Naturalny" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> P.S.Nie ma niczego lepszego obecnie na rynku.Wszystkie kosmetyki można
> wyrzucić do kosza.

My i tak kochamy tylko Amwaya i płaczemy ze wzruszenia nad doskonałością tych
produktów ;>

Kaśka

1. Data: 2005-07-13 15:28:03

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolagen Naturalny wrote:

> [...]
> kosmetycznych. Po wydaniu swej książki uwikłany został przez największe
> koncerny wytwarzające kremy, w trwające do dziś procesy o oszczerstwo i

Rany, to brzmi jak "Tozsamosc Bourna"...

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

1. Data: 2005-07-15 11:02:19

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał/a w news:42D53303.5010001@nielubiespamu.o2.pl:

> Rany, to brzmi jak "Tozsamosc Bourna"...

No, światowy spisek kosmetyczny. ONI chcą nas wykończyć.

--
Zofia Rakowska
*************************************

1. Data: 2005-07-15 11:08:49

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13.07.2005, o godzinie 17.28.03, na pl.rec.uroda, Dunia napisał(a):

> Rany, to brzmi jak "Tozsamosc Bourna"...

Proszę Ludluma nie obrażać! :)

*Habeck*
- Schutzbach

wizażystka- Warszawa?
czy sklepy ?
Karmel Dax - chwale
Do centrum A4 na Bielany warto zaglądać?
kolczyk do nosa na magnes ?