No i jak, ogladaliscie "Sekrety zdrowia" na tv 1?

1. Data: 2003-01-11 15:14:52

Temat: No i jak, ogladaliscie "Sekrety zdrowia" na tv 1?
Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, pewnie powiecie, ze program jest tendencyjny, przygotowany przez
sekte optymaalnych.
Pozdrawiam
maf

2. Data: 2003-01-11 16:59:10

Temat: Re: No i jak, ogladaliscie "Sekrety zdrowia" na tv 1?
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarekF" <m...@a...alpha.pl> napisał w wiadomości
> Witam, pewnie powiecie, ze program jest tendencyjny, przygotowany przez
> sekte optymaalnych.

Przez sektę optymalnych? A ja myślałam, że przez sektę montignacowców ;-)
Nie znam diety optymalnej, ale w tym programie mówiono o indeksie
glikemicznym i cukrze głównie.
Wydaje mi się, że osoba przygotowująca ten program nie jest ani na diecie MM
ani DO :-) Moim zdaniem było to kompendium zdrowego odżywiania i tyle :-)
A produkty sojowe zawsze wydawały mi się mocno podejrzane. Chyba od czasu,
kiedy zetknęłam się pierwszy raz z Herbalife :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jedzenie, picie, sen, miłość cielesna-wszystko z umiarem (Hipokrates)
http://www.misiczka.republika.pl

3. Data: 2003-01-11 17:21:23

Od: "GOGO" <g...@i...nano.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam, pewnie powiecie, ze program jest tendencyjny, przygotowany przez
>sekte optymaalnych.

Oglądałam nawet, nawet.
Tylko jak tak dalej pójdzie to co my będziemy jeść?
Mięso jest wściekłe ,jajka chore,werzywa skażone,chleb nie wiadomo z czego .
I co dalej może lepiej poczekać na tabletki-zjemy jedną i będziemy
najedzeni,albo przestańmy słuchać tego wszystkiego.

GOGO
http://www.montignac.prv.pl/

4. Data: 2003-01-11 18:04:11

Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez sektę optymalnych? A ja myślałam, że przez sektę montignacowców ;-)

Kazdy znajduje swoje,
pzdr
maf

5. Data: 2003-01-12 09:26:34

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, pewnie powiecie, ze program jest tendencyjny, przygotowany przez
> sekte optymaalnych.
> Pozdrawiam
> maf
Czy ktos z ogladajacych moglby przyblizyc mi,co powiedzieli o soi?Nie
ogladalam a jestem ciekawa.Pozdrawiam Hafsa

6. Data: 2003-01-12 15:11:44

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy ktos z ogladajacych moglby przyblizyc mi,co powiedzieli o soi?Nie
> ogladalam a jestem ciekawa.Pozdrawiam Hafsa

Podobno zostala oskarzona o wszystkie zbrodnie swiata (pisze"podobno", bo na
razie slyszalem to z drugiej reki i czekam na niezawodna Krystyne, ktora ma
zamiar przedstawic dokladny zapis programu w formie slowa pisanego).
Informacje o soi zostaly podane w takim mniej wiecej tonie: "A teraz uwaga
wegetarianie...", niezwykle cenna informacja bylo rowniez to, ze "soja
stanowi podstawe diety wegetarianskiej". W sumie to niczego innego nie mozna
sie bylo spodziewac, skoro w programie uczestniczyla osoba (osoby?) zwiazana
z dieta optymalna.

Pozdro,
Cooler

7. Data: 2003-01-12 19:39:42

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:avs0kp$jmr$1@news.gazeta.pl...
> [...]

W sumie to niczego innego nie mozna
> sie bylo spodziewac, skoro w programie uczestniczyla osoba (osoby?)

A skąd masz takie informacje???
Moim zdaniem, ten program się był "sponsorowany" ani przez Montignaca, ani
przez Kwaśniewskiego. Wydaje mi się, że osoby, które go przygotowywały
starały się _obiektywnie_ podać informacje zaczerpnięte z różnych "opcji
dietowych" - tworząc program o zdrowym żywieniu, który nie promował
nachalnie żadnej z diet typu MM czy DO.
Świadczy o tym moim zdaniem fakt, że powiedziano, że tłuszcze zwierzęce i
masło wcale nie są takie złe, jak do tej pory mówiono, a równocześnie
wspomniano o indeksie glikemicznym, złym działaniu niektórych węglowodanów.
A o tym, że soja nie jest taką rewelacją, słyszałam już wiele lat temu,
kiedy mój brat przeszedł na wegetarianizm i szukał różnych informacji na ten
temat. Zresztą soja sprzedawana w sklepach jest już tak zmodyfikowana
genetycznie, że niewiele ma wspólnego ze swoim "pierwowzorem".

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Kobiety są po to, by je kochać, a nie po to, by je rozumieć
http://www.misiczka.republika.pl

8. Data: 2003-01-13 08:38:43

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kazdy znajduje swoje,
to potwierdza moje przemyslenia ze MM i monti tak naprawde sa ostrzejsza i
mniej ostra realizacja pewnego wspolnego pradu w odzywianiu.

musta

9. Data: 2003-01-13 08:41:31

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> masło wcale nie są takie złe, jak do tej pory mówiono, a równocześnie
> wspomniano o indeksie glikemicznym, złym działaniu niektórych

Mi sie wydaje ze nalezalo by nawiazac kontakt z osobami tam wystepujacymi z
jakiegos laboratorium czegos? moze by napisali jakis tekst na strone GOGO
lub Misiczki ewentualnie moze podali by pare tekstow bardziej naukowych od
Montiego.

musta

10. Data: 2003-01-13 08:56:52

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ani

Dzięki Musta. Oczywiście miało być "nie był sponsorowany" :-) Z tych emocji
mi się pomieszało ;-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka,
tym bardziej tam Prosiaczka nie było (A. Milne)

Optymalni się wściekają?
plan treningowy n a masę
Jak stosować dietę 13-dniową ? plizzzzzzzz
% tl. w serze?
FASOLA