No i kolejna AFERA.

1. Data: 2014-02-13 13:46:30

Temat: No i kolejna AFERA.
Od: Beatrica <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://szybki.fakt.pl/aborcje-u-ksiezy-koscielne-szp
itale-usuwaja-ciaze-skandal-w-hiszpanii,artykuly,813
77,1.html

2. Data: 2014-02-14 09:30:32

Temat: Re: No i kolejna AFERA.
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 13 lutego 2014 13:46:30 UTC+1 użytkownik Beatrica napisał:
> http://szybki.fakt.pl/aborcje-u-ksiezy-koscielne-szp
itale-usuwaja-ciaze-skandal-w-hiszpanii,artykuly,813
77,1.html

tu masz coś bliższego ciału:
http://wiadomosci.onet.pl/wroclaw/wroclaw-wazace-700
-gramow-dziecko-przezylo-aborcje/5kv7p
http://www.sfora.pl/Niewiarygodne-Dziecko-przezylo-a
borcje-we-Wroclawiu-a64692

"- Każdy chronił własny tyłek. Ginekolodzy, bo kobietę do szpitala skierował lekarz i
neonatolodzy, bo gdyby nie zaczęli akcji ratowania dziecka, mógłby wejść prokurator"

3. Data: 2014-02-14 11:28:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Feb 2014 00:30:32 -0800 (PST), m...@g...com
napisał(a):

> "- Każdy chronił własny tyłek. Ginekolodzy, bo kobietę do szpitala skierował lekarz
i neonatolodzy, bo gdyby nie zaczęli akcji ratowania dziecka, mógłby wejść
prokurator"

A najgorsze, ze "płód" sie JEDNAK człowikiem okazał... To niektórzy muszą
mieć teraz zagwozdkę 3-|
--
XL
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było

4. Data: 2014-02-14 14:06:40

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 02/14/2014 11:28 AM, Ikselka wrote:

> [...]
prokurator"

> A najgorsze, ze "płód" sie JEDNAK człowikiem okazał... To niektórzy muszą

no, tak jak ten ksiądz co własnemu dziecku pozwolił umrzeć na plebanii.
Chociaż prokuratura nie wiedziała, czy to już człowiek.
Wtedy według ciebie to też była AFERA?

płynne te granice, nieprawdaż?

5. Data: 2014-02-14 15:53:49

Od: Beatrica <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikka
Badania CBOS pokazują że najbardziej aborcyjne są w PL prawicowe katoliczki.

6. Data: 2014-02-15 09:28:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 lutego 2014 14:06:40 UTC+1 użytkownik ikka napisał:

> [...]
>

> no, tak jak ten ksiądz co własnemu dziecku pozwolił umrzeć na plebanii.
>
> Chociaż prokuratura nie wiedziała, czy to już człowiek.

To dziewczyna nie wiedziała jak się wybiera 112?!?
O sprawie jakos cicho. Gdyby prokuratura na temat wlazła
nie byłoby cicho. A skoro nie wlazła widać nie miała na co...

7. Data: 2014-02-15 09:29:01

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 lutego 2014 15:53:49 UTC+1 użytkownik Beatrica napisał:
> Ikka
>
> Badania CBOS pokazują że najbardziej aborcyjne są w PL prawicowe katoliczki.

Linka do tych "rewelacji" proszę :)

8. Data: 2014-02-15 09:56:14

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 02/15/2014 09:28 AM, m...@g...com wrote:

lekarz i neonatolodzy, bo gdyby nie zaczęli akcji ratowania dziecka, mógłby wejść
prokurator"

> To dziewczyna nie wiedziała jak się wybiera 112?!?

na pewno wiedziała. czy to zmienia fakt, że ksiądz był zobowiązany
zareagować? tak po ludzku?
czy to umniejsza jego grzech?

> O sprawie jakos cicho. Gdyby prokuratura na temat wlazła
> nie byłoby cicho. A skoro nie wlazła widać nie miała na co...

naiwniak

9. Data: 2014-02-15 12:07:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Feb 2014 00:28:25 -0800 (PST), m...@g...com
napisał(a):

> To dziewczyna nie wiedziała jak się wybiera 112?!?
> O sprawie jakos cicho. Gdyby prokuratura na temat wlazła
> nie byłoby cicho. A skoro nie wlazła widać nie miała na co...

A co pisałam? Problem zmyślony przez media, POwska nagonka na kler. A jak
było naprawdę... No.

10. Data: 2014-02-15 12:08:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Feb 2014 00:29:01 -0800 (PST), m...@g...com
napisał(a):

> Linka do tych "rewelacji" proszę :)

Hłe hłe :-)
--
XL
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było
żebrać na ulicach o sprzęt medyczny!
No , a już szczytem wszystkiego jest być z tego dumnym! " - Anonim

To się dzieje teraz: Ludobójstwo
Lekarze: 1,5 mln Polaków ma depresję...
Współczesna wersja palenia na stosie.
PEDOPHILES GREETED in Judge Monty Ahalt's Virtual Courthouse
Ikselcia