No i skonczylo sie!!!!!!!

1. Data: 2003-04-02 07:20:28

Temat: No i skonczylo sie!!!!!!!
Od: "Krzysztof Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i skonczylo sie kupno Pantery za 200 zl.

K.Piotrowski

2. Data: 2003-04-02 08:13:45

Temat: Re: No i skonczylo sie!!!!!!!
Od: "Waldemar " <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Piotrowski <k...@k...kalisz.pl> napisał(a):

> No i skonczylo sie kupno Pantery za 200 zl.
> Pozdrawiam
> --------------------
> K.Piotrowski

Krzysztof nie przejmuj się, "dobry żart tynfa wart"
ale mam dla Ciebie informacje. Nie wysyłałem wczoraj żebyś nie pomyślał ,że
to następny kawał.
"W trakcie konferencji odbyło się także podpisanie umowy między PFRON,
Stowarzyszeniem "Joni i Przyjaciele Polska" oraz Okręgowym Inspektoratem
Służby Więziennej w Warszawie. W ramach tego porozumienia realizowany będzie
program "Wózki dla Polski", który do tej pory Stowarzyszenie "Joni i
Przyjaciele Polska" realizowało samodzielnie. Celem programu jest
udostępnienie osobom niepełnosprawnym wózków aktywnych. Stowarzyszenie
sprowadza używane wózki, naprawiane przez więźniów w Stanach Zjednoczonych.
Dzięki podpisanemu porozumieniu wózki będą teraz naprawiane w Areszcie
Śledczym w Białołęce i dystrybuowane w sześciu miastach w Polsce za
pośrednictwem Stowarzyszenia.

Stowarzyszenie Joni i Przyjaciele Polska
ul. Kondratowicza 20 pok. 121
00-983 Warszawa
telefon: 0*22 675 81 68

Spróbuj tutaj. Może sie do Ciebie szczęście uśmiechnie.
Pozdrawiam
Waldemar

3. Data: 2003-04-02 08:28:37

Temat: Re: skonczylo sie a może nie?
Od: "Waldemar " <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Piotrowski <k...@k...kalisz.pl> napisał(a):

> No i skonczylo sie kupno Pantery za 200 zl.

> Pozdrawiam
> --------------------
> K.Piotrowski

Krzysztof nie załamuj się. Mam informacje która może Ciebie zainteresuje?
Nie pisałem wczoraj, żebyś nie muślał Ze to nastepny żart.

[...]

Sprawdź to. Może szczęście się uśmiechnie.
Piszę drugi raz.
Pozdrawiam
Waldemar

pisanki