No i udalo sie :-))

1. Data: 2001-12-19 21:22:38

Temat: Re: No i udalo sie :-))
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Przecie? tam nawet czo?gi zrywaj? zawieszenie. Jak znasz Iwono
>odpowiedzialnego za t? drog?, to go prosz? kopnij w krocze i pozdrów od
>krajanów zza Odry.
>
>Mimo wszystko: najserdeczniejsze gratulacje!!
>
>Waldek (ty? inszynier)

i zza troche dalej, bo my z Kamburga objezdzamy Berlin i jedziemy
na Olszyne, do Wroclawia, albo odwrotnie i nawet sobie pospac
czloweik nie moze na tej drodze...ej, Ty, Waldek, jakby to
zrobili - to moze dolacza do tej mojej, powyzszej autostrady i
wtedy mozesz wpadac do Gory kalwarii...co Ty na to?????

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-19 21:47:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dostrzegam nutke zlosliwosci... ;))))
>Pozdrawiam

Tylko nutke?
Ja cale oratorium i koncert na tube, organy i kontrabas

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-19 22:05:16

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Coż gratulacje, gratulacje, gratulacje :-).
Można by chyba powiedziec "witaj w klubie ;-) "
Wiem jak to jest, to zawsze stres. I ulga juz po.

POzdrawiam
Sassenach ( tez mgr inz ale od czego innego ;-) )

1. Data: 2001-12-19 22:08:27

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobili - to moze dolacza do tej mojej, powyzszej autostrady i
> wtedy mozesz wpadac do Gory kalwarii...co Ty na to?????

no taaak. Tylko po co?
Odwiedzić cię wolałbym raczej w UK.

Waldek

1. Data: 2001-12-19 22:51:01

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Deuter" <d...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
9vqukl$je1$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "Iwona Konieczny" <m...@b...pl> napisał w wiadomo?ci
pl...

> Dostrzegam nutke zlosliwosci... ;))))
> Pozdrawiam
> --

.. a ja ostatnio oblalam (tak, tak !) doktorat...

(ewcia)

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-19 23:02:51

Temat: Odp: No i udalo sie :-))
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vr6gm$qcl$...@n...xs4all.nl...
> [...]
> znajomosci
> u magistra autostrad, to moze przepuscisz mnie w kolejeczce?
> Prosze Pani!
> Z Hagi do granicy w Kolbaskowie mam 1000 km i jade 9-10 godz.
> Z Kolbaskowa do Gdanska mam cos z 360 km i jade 6 godzin
> Cos z tym trzeba zrobic, bo ja od 19 lat nie bylam w Gdansku na Wigilii,
tak
> sie boje zima przejechac te ostatnie 360 km. A gdyby tak autostrada
byla...
> Ja bardzo gratuluje dyplomu, bardzo, no i prosze laskawie zerknac na moj

Przekonała mnie siła twego argumentu, zaczynam chodzić na nogach.
Ale z Zakopanego do Krakowa, tylko 100 km jedzie się często i 4 godziny.
Pozdrawiam Ramzes-a.

1. Data: 2001-12-19 23:04:21

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-12-19 23:28:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>.. a ja ostatnio oblalam (tak, tak !) doktorat...
>
>(ewcia)

czyj?
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-19 23:29:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>no taaak. Tylko po co?
>Odwiedzi? ci? wola?bym raczej w UK.
>
>Waldek

to sie pospiesz...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-19 23:46:36

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Dec 2001 23:51:01 +0100, "Ewa \(siostra Ani\) N."
<n...@y...com> wrote:

>.. a ja ostatnio oblalam (tak, tak !) doktorat...
>
>(ewcia)

Czym???
;-)))))

Art (Gruby)