No, to Włosi dołączyli do grona cieniasów

1. Data: 2012-07-01 20:57:25

Temat: No, to Włosi dołączyli do grona cieniasów
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Która jeszcze reprezentacja oprócz nich i naszej była niemęska wg
Ikselskich kryteriów, czyli robiła łzy po zakończonym meczu?

--
Pozdrawiam - Aicha (z kijem w mrowisko)

2. Data: 2012-07-01 21:01:59

Temat: Re: No, to Włosi dołączyli do grona cieniasów
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> --
> Pozdrawiam - Aicha (z kijem w mrowisko)

Auć...
...buehehehehehehe.

3. Data: 2012-07-01 21:31:35

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):
> Kt�ra jeszcze reprezentacja opr�cz nich i naszej by�a niem�ska wg
> Ikselskich kryteri�w, czyli robi�a �zy po zako�czonym meczu?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (z kijem w mrowisko)

Dlatego dobrze grają bo są mniej stereotypowi, czyli nie są słoniami
w sklepie z porcelaną jak męscy polacy.
Ale na wsi jest taka szkodliwa mętalność, że jak męski czyli
niezdolny do życia to dobry i ten posąg swoją niezdolność następnie
wyładowuje na szczęce kobiety.

4. Data: 2012-07-01 21:52:13

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-01 22:57, Aicha pisze:

> robiła łzy po zakończonym meczu?

Autopac. Roniła, ofkoz.

5. Data: 2012-07-01 21:58:55

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Autopac. Roniła, ofkoz.

Kurna, napisałem posta na 2 strony A3, a Ty tu nagle założenia zmieniasz :)

Dębska

6. Data: 2012-07-01 22:12:03

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-01 23:58, Przemysław Dębski pisze:

> Kurna, napisałem posta na 2 strony A3, a Ty tu nagle założenia zmieniasz :)
>
> Dębska

Mogę kancelować ;)
Dawaj :)

7. Data: 2012-07-02 06:16:12

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-01 23:01, Ghost pisze:

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Auć...
> ...buehehehehehehe.

Ale pytanie wbrew pozorom było serio. Oglądałam mecze polskie, z rzadka
fragmenty jakichś innych, a wczoraj drugą połowę, z inspiracji młodej.
Za to ognie sztuczne po zakończeniu były u nasz prawie takie jak w
Kijowie ;)

8. Data: 2012-07-02 06:33:19

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-01 23:58, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Kurna, napisałem posta na 2 strony A3, a Ty tu nagle założenia zmieniasz :)

Wrzucaj. I tak nikt tego czytać nie będzie.

qr.a

9. Data: 2012-07-02 12:00:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 01 Jul 2012 22:57:25 +0200, Aicha napisał(a):

> Która jeszcze reprezentacja oprócz nich i naszej była niemęska wg
> Ikselskich kryteriów, czyli robiła łzy po zakończonym meczu?

Oczywiście, że cieniasy. Brakuje jeszcze, zeby w majtki popuszczali.
--
XL
Do 5 lipca podpisz petycję:

10. Data: 2012-07-02 17:34:25

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lip, 22:57, Aicha <b...@t...ja> wrote:
> Która jeszcze reprezentacja oprócz nich i naszej była niemęska wg
> Ikselskich kryteriów, czyli robiła łzy po zakończonym meczu?

Na pewno nie Hiszpanie.
Ci mężczyźni musieli wygrać, bo mieli dla kogo grać! :

http://deser.pl/deser/51,111858,12055012.html?i=0

Stalker, a co taki "chłopiec specjalnej troski" jak Balotelli ma za
motywację? Kapryśne to i próżne jak baletnica...

Daniel Olbrychski. Dodał również, którego z posłów PiS i za co, należałoby publicznie"bić po mordzie".
Daniel Olbrychski. Dodał również, którego z posłów PiS i za co, należałoby publicznie"bić po mordzie".
Nowa flaga narodowa,myślałem że już nic mnie nie zaskoczy, to jest możliwe tylko tutaj.
Nowa flaga narodowa,myślałem że już nic mnie nie zaskoczy, to jest możliwe tylko tutaj.
To już nie jest Polska....