No to i ja się pochwalę!:-)

1. Data: 2001-04-10 12:24:24

Temat: No to i ja się pochwalę!:-)
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

W Andrychowie i Pisarzowicach nie byłem, w Szczecinie nie byłem, ale nie
myślcie, że sobie odpuściłem pozyski.
Kilka odmian ubiegłej jesieni, łozy dwóch nowych odmian do korzonkowania
pod koniec zimy, dwie odmiany tydzień temu (przy pomocy Jagody), a
wczoraj dopadło mnie nieszczęście w szczęściu. 10 nowych odmian:
Ametyst, Awgustowskij, Bieżewyj, Lilla, Regina (V25/20), Rosinka,
Sarolta, Zołnuszka, Zołotistyj, 89-3.
Porachowałem. To by było razem 47 odmian.
Hi!hi! U niekomercyjnego hobbysty amatora! :-)))))))))))
99% profesjonalnych szkółek w kraju nie ma takiego asortymentu. :-(
Pozdrawiam winoroślowo :-)
Janusz

2. Data: 2001-04-11 07:46:38

Temat: Re: No to i ja się pochwalę!:-)
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> [...]
> pod koniec zimy, dwie odmiany tydzień temu (przy pomocy Jagody), a
> wczoraj dopadło mnie nieszczęście w szczęściu. 10 nowych odmian:

Czy ktos tu mnie wzywal? ;-)))

Pozdrawiam
Lilla

3. Data: 2001-04-11 09:33:13

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na jakiej powierzchni to wszystko mieścisz?
Wydzielam sobie właśnie miejsce na winnicę i zastanawiam się w jakiej formie
je puścić. Czy ty masz profesjonalnie w rzędach, czy na jakiś podporach typu
pergola, taras itp?

--
Edyta Szajnóg

4. Data: 2001-04-11 09:51:22

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Lilla napisał(a):

> Czy ktos tu mnie wzywal? ;-)))
>
> Pozdrawiam
> Lilla

Cześć Lilla!
Mogę napisać co o Tobie wiem. :-)))))))))))
Rodzice: Olimpia x Seyve Villard 12375 - niezłe pochodzenie :-)
Kraj pochodzenia: Węgry, a konkretnie Kecskemet
Wielkość gron ( co by to nie miało znaczyć) 300-500g :-)
Jagody ( co by to nie miało znaczyć) żółto zielone, owalne 25x20mm, ok. 5g,
słodkie i mięsiste :-)
Wytrzymałość na mróz do -25 stopni
Czas dojrzewania ok. 135 dni, około 15 września
Przeznaczenie: na deser.
Coś pominšłem????
Pozdrawiam :-))))
Janusz

5. Data: 2001-04-11 10:16:07

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Edyta =?ISO-8859-1?Q?Szajn=F3g ?= napisał(a):

> Na jakiej powierzchni to wszystko mieścisz?

Na rekreacyjnej działce 5 arów pod winoroślami jest realnie ok 40-50m2. Nie jest
problemem powierzchnia ziemi. Problemem jest miejsce w przestrzeni i tu mam
główkowanie jak to zmieścić

> Wydzielam sobie właśnie miejsce na winnicę

O! Gratuluję! Witaj w klubie!

> i zastanawiam się w jakiej formie je puścić. Czy ty masz profesjonalnie w
> rzędach, czy na jakiś podporach typu pergola, taras itp?

Nie mam miejsca na szpanerskie rzędy.
Obsadzonš mam altanę, domek, zadaszony stół kuchenny, kilka dziwnych konstrukcji
m.in. ze stelaża od dużego namiotu wojskowego itp.
I niestety miejsca mi się kończš.
Chciałem w sobotę dokupić trochę ziemi, ale... w paradę weszła mi Unia
Europejska :-(((((((((((((((((( I o tym będzie odrębny post.
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2001-04-11 18:45:24

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
> Obsadzoną mam altanę, domek, zadaszony stół kuchenny, kilka dziwnych
konstrukcji
> m.in. ze stelaża od dużego namiotu wojskowego

Czy oparcie rośliny na metalowym stelażu nie narazi ją na uszkodzenia
mrozowe ?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

7. Data: 2001-04-12 06:35:45

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof =?ISO-8859-1?Q?Marusi=F1ski ?= napisał(a):

> Czy oparcie rośliny na metalowym stelażu nie narazi jš na uszkodzenia
> mrozowe ?

Stelaż jest tylko konstrukcjš poprzeplatanš sznurkiem i nie ma w zasadzie
styku z roślinami. I tworzyc to ma (bo część roślin jeszcze młodych) taki
zielony tunel.
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2001-04-12 08:49:29

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:

> [...]
> słodkie i mięsiste :-)
> Wytrzymałość na mróz do -25 stopni
> Czas dojrzewania ok. 135 dni, około 15 września

Widzę, że wiesz o mnie naprawdę bardzo dużo... ;-)
I co by to nie mialo znaczyć - masz Lillę! ;-)

Pozdrawiam swiątecznie
Lilla

9. Data: 2001-04-12 09:03:57

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Lilla napisał(a):

> Widzę, że wiesz o mnie naprawdę bardzo dużo... ;-)
> I co by to nie mialo znaczyć - masz Lillę! ;-)

No przecież wiem! W Polsce Lillę poza mnš ma jeszcze tylko jeden człowiek (no,
góra dwaj). I jest to jakaś sprawa. :-)))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

pytanie
mapa