No więc dzieciaku powoli zaczynaj żegnać się z dostępem do netu.

1. Data: 2004-12-26 21:30:23

Temat: Re: No więc dzieciaku powoli zaczynaj żegnać się z dostępem do netu.
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elgar_mail" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
news:1xoo7pf05v3v7.8utag6gbolnw$.dlg@40tude.net...

> jor maj hiroł tunajt

Jo maj hart - jo maj sol ... :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-12-26 21:37:00

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@w...studio.tpi.pl> napisał w wiadomości
news:gophi.psp.1104096473@news.apcoh.org...

> * na pl.news.admin
> * pod adres abuse at tpnet.pl
> * pod adres usenet at tpi.pl

Wysłałem na tpnet i tpi - na p.n.a w ostateczności sie wyśle, jesli abusiaki
nie zareagują :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-12-26 21:37:50

Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote:

> moderatorze :( Cipcia-kancelownik-hakier nie wie, że na większości serwerów
> news jest grupa o nazwie control.cancel, gdzie są trzymane wszystkie
> cancel-posty :)

Podobnie jak są serwery, takie jak news-archive.icm.edu.pl, które nie
przyjmują canceli.

Idę się odstresować. Jak ktoś umie grać w Duke Nukema 3D i ma ochotę
na deathmatch to zapraszam.

--
Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * GSM 0508878856
Aby życiu nadać smaczek, raz dziewczynka, raz chłopaczek (C) Arek RQ

1. Data: 2004-12-26 21:38:29

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> Szczerze Ci powiem, że gdybym nie wiedział, w jaki sposób sprawdzić "jak
> to się stało" - tez byłbym święcie przekonany o cenzurze i zakamuflowanym
> moderatorze :(
[...]

E tam - cenzura 'cenzurująca' i moderator 'moderujący' wg klucza konkretnych
autorów? Świąteczne spamerstwo i durne wygłupy jako to, co przeszło przez
'cenzurę' i 'moderowanie'?

P.

1. Data: 2004-12-26 22:09:58

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa>
> [...]

> konkretnych autorów? Świąteczne spamerstwo i durne wygłupy
> jako to, co przeszło przez 'cenzurę' i 'moderowanie'?

No właśnie. Jak to pięknie można ztrywializować. Świąteczne
spamerstwo przez 365 dni w roku. To dopiero święta dla
CENZURY i moderatorów grupy niemoderowanej.
\|/ re:

1. Data: 2004-12-27 00:57:16

Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

> Wysłałem na tpnet i tpi - na p.n.a w ostateczności sie wyśle, jesli abusiaki
> nie zareagują :)

Abusiaki mogą cię nawet o tym nie poinformować :)

--
Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * GSM 0508878856
gophi jesteś nienetetyczny (C) TheDude o moim podejściu do netykiety

1. Data: 2004-12-27 06:27:37

Od: gazebo <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki" wrote:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> [...]
>
> O, chorera, nie wiedziałem, że to możliwe.

najprostsza rzecz pod sloncem

--
careful with that axe Eugene!

Wagonowe Pizdy.
Nieuswiadomione konflikty wewnetrzne - jak to jest?
Portret psychologiczny
SWIETA: Czy lubimy swieta.
CENZURA pl.sci.psychologia