Nocne drętwienie rąk.

1. Data: 2007-02-03 13:33:16

Temat: Nocne drętwienie rąk.
Od: "LL" <l...@g...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zauważyłem ostatnimi czasy kiedy budze sie w nocy (prawie co noc) towarzyszy
mi drętwienie dłoni czasami w jednej dłoni a czasem w obu dłoniach-i nie
jest to spowodowane lezeniem na nich podczas snu - poniewż gdy budze sie
rece mam zupełnie swobodne ani nie w dziwnych pozycjach -dodam ze mrowienie
jest dziwne bo w obu rekach przechodzi ono posrodku dłoni miedzy palcami
środkowym i serdecznym.Co to moze byc ? Ma ktos jakies pomysły? Dzieki za
odpowiedzi.
LL

2. Data: 2007-02-03 13:56:30

Temat: Re: Nocne drętwienie rąk.
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Feb 2007 13:33:16 -0000, LL napisał(a):

> dodam ze mrowienie
> jest dziwne bo w obu rekach przechodzi ono posrodku dłoni miedzy palcami
> środkowym i serdecznym.

Nie jestem lekarzem, ale powyższy objaw pasuje do
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zesp%C3%B3%C5%82_cie%C5
%9Bni_nadgarstka

--

"Rzeczpospolita Polska chroni życie dzieci poczętych przez
ustawodawstwo i wysiłki władz publicznych". Jarosław Kaczyński

3. Data: 2007-02-03 14:18:11

Od: b...@g...pl (gimsat) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2007-02-05 11:02:21

Od: b...@g...pl (gimsat) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byłoby wskazane zdjęcie obydwu dłoni oraz odcinka szyjnego kręgosłupa,a
> jeżeli to nie rozstrzygnie to jego rezonans magnetyczny
Pozdrawiam

BBR

http://news.uk.msn.com/A rticle.aspx?cp-documenti d=2790627
Zanik ejakulacji, brak nasienia - wstydliwy problem
proszę o kontakt!
Bol zoladka przy nacisku
Bol zoladka przy nacisku