Nojaktoooo???? Przecież ,,straszna inflacja"! ?

1. Data: 2023-07-07 19:18:48

Temat: Nojaktoooo???? Przecież ,,straszna inflacja"! ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze niedawno gorole i nadmorscy smażalnicy i knajpiarze wyrzekali, że inflacja
powoduje pustki w interesie - rezerwacji miało być jak na lekarstwo.
To jak to jest? - bo oto pełne góry (i morze tyż) wczasowiczów! Skąd ludzie na to
majom??!!!
Ba, jest tylu wypoczywających i zwiedzających, że do pracy przy ich obsłudze brak
ludzi.
No straszna ta inflacja ?
https://www.money.pl/gospodarka/gorale-narzekaja-na-
brak-rak-do-pracy-ile-placa-sprawdzilismy-6916393213
061920a.html

2. Data: 2023-07-09 12:01:59

Temat: Re: Nojaktoooo???? Przecież ,,straszna inflacja"! ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 7 lipca 2023 o 19:18:49 UTC+2 XL napisał(a):
> [...]
> No straszna ta inflacja ?
> https://www.money.pl/gospodarka/gorale-narzekaja-na-
brak-rak-do-pracy-ile-placa-sprawdzilismy-6916393213

Jak okiem sięgnąć ROSNĄ NOWE DOMY, u mnie w okolicy także wręcz wysyp - cieszylam się
całe lata ciszą, lasami wokoło i spokojem, a teraz samych bezpośrednich sąsiadów
narobiło mi się czterech w ciągu 5 lat, a dwie nowe budowy tuż obok są w trakcie. Z
tego niezbyt się cieszę, ale może nawet zacznę, bo mieszkanie w Milanówku zawsze było
moim marzeniem. No to mam ?
W całym moim długim życiu nie widziałam takiego boomu w budownictwie jednorodzinnym.
Straszna jest inflacja w Polsce! ?

Bagno!
Wiyncy ,,uhoccufff"!
Aktorzy.
Szprycowanie dzieci na covid to skandal.
Wiyncy szpryc! Trza wykończyć też młodych i dzieci.