Nospa, Ranigast - dobre na wzdecie?

1. Data: 2006-08-21 19:39:17

Temat: Nospa, Ranigast - dobre na wzdecie?
Od: "Mandella" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ktorys z tych medykamentow bedzie dobry w przypadku wzdecia? Poszedlem
cholera pograc w kosza po obfitym posilku i jak mnie wzdelo (tak, wiem,
glupota)... Zdaje sie, ze oba te medykamenty pomagaja w przypadku
dolegliwosci zoladkowych, ale wole sie upewnic czy beda dobre w tym wypadku.

Prosilbym o szybka odpowiedz, cholernie nieprzyjemne uczucie :(

pzdr.
M.

2. Data: 2006-08-21 19:50:57

Temat: Re: Nospa, Ranigast - dobre na wzdecie?
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

z tych dwóch- no spa

3. Data: 2006-08-21 19:56:54

Od: artiun <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mandella napisał(a):
> [...]
> dolegliwosci zoladkowych, ale wole sie upewnic czy beda dobre w tym wypadku.
>
> Prosilbym o szybka odpowiedz, cholernie nieprzyjemne uczucie :(

Tłuste mleko (śmietana 12), dzien nie wychodzić :)

--
Artur

żołądek i ból w klatce piersiowej
ból oka - przyczyny, jak to zbadać ?
LARYNGOLOG , Wrocław, pilnie poszukiwany
pytanie o alergie
ból oka w nocy