Novadiol Vichy albo coś podobnego

1. Data: 2005-03-29 09:54:55

Temat: Re: Novadiol Vichy albo coś podobnego
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa napisał(a):

> Warto, choc mocno zastanow sie nad miejscem, upewnij sie, czy masaz twarzy
> jest wykonywany i w jaki sposob. Nie wszedzie sa dobrze wyszkolone
> kosmetyczki, a masaz to czasem wklepanie tlustego kremu w skore...

No właśnie, zastanawiałam się, czy niewłaściwie zrobiony masaż nie
rozciągnie dodatkowo skóry twarzy. Zorientuję sie, jak to wygląda w moim
mieście. Chyba, że jest tu ktoś z Torunia, kto potrafi mi polecić
konkretny salon (szanse marne...).

> Nie wiem, co ci doradzic, bo sama z niczego nie bylam zadowolona....

Rozważam Repairwear, czytam komentarze, liczę pieniądze... ;)

--
Ania

1. Data: 2005-04-04 09:42:25

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> wrote:

> ja kolo tego repairwear to chyba juz z rok chodze. jak mnie
> najdzie, to kupie i juz :) dzieki za propozycje w kazdym razie
Kup, kup. Ja już tutaj na cześć Repairwear peany piałam, i jako że teraz
po roku znów zakupiłam kolejne opakowanie, to mogę je z czystym sumieniem
powtórzyć. Skóra gładka, dobrze napięta, zmarszczek poza dwiema na czole
się nie stwierdza :-) Nabyłam też, skuszona, Repairwear pod oczy i muszę
powiedzieć, że działa doskonale, znikły nawet uporczywe sińce z
niedospania, z którymi sobie mój ukochany All About Eyes przestał,
niestety, radzić -- polecam gorąco.

Co do innych specyfików: Perfectionist Estee Lauder również jest pod tym
względem niezłe, poza wygładzeniem skóry delikatnie rozświetla, bardzo
ciekawy efekt -- zużyłam 15ml GWP i byłam zadowolona. Jedynym minusem
jest różany zapach -- dlatego też wygrało Clinique z Repairwear.

Anetek
.' .. `. Aneta Baran * http://2510053385/~aneta/ * anetek#anetek.net
:`.__.': * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *
`....'

1. Data: 2005-04-05 07:36:08

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran napisał(a):

> [...]
> powtórzyć. Skóra gładka, dobrze napięta, zmarszczek poza dwiema na czole

Przymierzam się do zakupu na allegro:
Cena nader atrakcyjna, ale sprzedający ma tylko 17 komentarzy i
wszystkie jako kupujący... Zaryzykować?

--
Ania

1. Data: 2005-04-05 08:27:13

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A.L. napisał/a w news:d2tfe3$5so$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Przymierzam się do zakupu na allegro:

Na tych kremach to ja się nie znam, ale sprzedający ma inne aukcje,
m.in. tusz Burżuja Coup de Theatre i jest to ewidentna podróba.

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-04-05 09:14:30

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips napisał(a):

> Na tych kremach to ja się nie znam, ale sprzedający ma inne aukcje,
> m.in. tusz Burżuja Coup de Theatre i jest to ewidentna podróba.

Dzięki. Dziwne mi się wydawało, że sprzedający ma tyle aukcji
wystawionych, ceny okazyjne, a jeszcze nic nie sprzedał.
--
Ania

1. Data: 2005-04-05 14:53:24

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

A.L. <a...@n...pl> wrote:

> Przymierzam się do zakupu na allegro:
> Cena nader atrakcyjna, ale sprzedający ma tylko 17 komentarzy i
> wszystkie jako kupujący... Zaryzykować?
Nie kupuj, podróba jak złoto, a raczej powinnam była powiedzieć, jak
tombak -- pudełka Repairwear są w innym kolorze, logo Clinique jest
ciemnozielone, a nie srebrne, czcionka się nie zgadza, a do tego są błędy
we francuskich napisach -- powinno być 'reparation intense', nie
'intensive'. Repairwear Eye ponadto ma pojemność 15 ml, a ów jegomość
oferuje 20 ml. Kolejny oszust, niech go świnia powącha.

1. Data: 2005-04-05 16:27:31

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 5 kwietnia 2005 16:53 użytkownik
Aneta Baran, sącząc kawkę, wyklepał:

> Kolejny oszust, niech go świnia powącha.

:D :D :D

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-04-06 08:24:32

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze A.L.:
[...]
> Przymierzam się do zakupu na allegro:
> Cena nader atrakcyjna, ale sprzedający ma tylko 17 komentarzy i
> wszystkie jako kupujący... Zaryzykować?

Podróba. Wszystkie Repairwear na Allegro poniżej ~140 zł to obleśne
podróby, na widok których coś mnie trafia. Dobrym sprzedawcą, który ma
oryginalne Clinique w bardzo dobrych cenach, jest eagle2004
(http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1853266), ale na razie nocnego
Repairwear nie ma w aukcjach. Polecam do niego napisać, może dla Ciebie
wystawi.

Saddie
--
<@voidhead> zespół cisco polega na tym, ze nieswiadomie
saddie wbijasz do serwerowni, rozpierdalasz siec w drobny mak,

1. Data: 2005-04-06 11:49:19

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka napisał(a):
> [...]
> (http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1853266), ale na razie nocnego
> Repairwear nie ma w aukcjach. Polecam do niego napisać, może dla Ciebie

Jeżeli chodzi o powyższego sprzedającego (tego z mojego posta) już
zgłosiłam naruszenie zasad. "Repairwear" mam w subskrybcji, więc
poczekam, bez molestowania - aż tak mi się nie spieszy... Ale dzieki za
polecenie dobrego sprzedawcy.
--
Ania

1. Data: 2005-04-06 14:31:53

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze A.L.:
> [...]
> zgłosiłam naruszenie zasad. "Repairwear" mam w subskrybcji, więc
> poczekam, bez molestowania - aż tak mi się nie spieszy... Ale dzieki za

IMO zgłoszenie naruszenia zasad nic nie da. Fałszywek jest mrowie,
a większość oszustów sprytnie unika w opisie sformułowań typu "oryginalny
krem". "PRODUKT JEST ORYGINALNIE ZAPAKOWANY" -- to tak, i na temat tego
pewnie można się wykłócać, przecież nie napisał, że to oryginał, a w ogóle
to dostał od cioci na imieniny i nie wiedział. :>

Saddie
--

Proste zeby ;-)
test