Nowa

1. Data: 2000-07-29 11:49:57

Temat: Nowa
Od: "Aninja" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!!!
Nazywam sie Aninja i od jakiegos czasu ogladam Wasza grupe. Bardzo mi sie tu
podoba i postanowilam tutaj pozostac na dluzej.

1. Data: 2000-07-29 22:12:22

Temat: Re: Nowa
Od: m...@k...net.pl (Marek P.) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-07-30 10:48:55

Od: "Aninja" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - Też oglądam tę grupę i widzę, że się trochę różni od innych: posty są
> jakby dłuższe. Poza tym sądzę, że reszta zależy od charakteru osób, które
> piszą i uzyskują odpowiedzi.Zatem: można spotkać ciekawych ludzi.

To, ze posty sa inne niz na innych grupach, to nie mam watpliwosci, ale co
do dlugosci to niczego takiego nie zauwazylam. Masz racje, ze wiele zalezy
od charakteru grupowiczow.

> [...]
> Czy to skojarzenie, takie jak mnie przychodzi do głowy: Aninja <-- ninja
> (japońskasztuka walki), skrzyżowane z imieniem "Ania"? Mam rację?

Racje to malutka masz :-). To jest tak, kiedys byl emitowany w telewizji
taki film odcinkowy, chyba "Geronimo" i wystepowala tam kobietka co sie
nazywala Aninja. Moje imie troche podobnie brzmi do mojej ksywy, wiec stad
ona.

> Pozdrawiam wszystkich, Aninję oczywiście też:
> Marek

Ja rowniez pozdrawiam.
Aninja

Na zawsze