Nowa ksiazka mam

1. Data: 2002-06-26 07:38:48

Temat: Nowa ksiazka mam
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Teraz bede baaardzo madry. Zafundowalem sobie nowa ksiazke. Nawet
wytargowalem cene, bo to byl ostatni egzemplarz z polki. Jest to ksiazka o
paprociach, trawach i okrywowych wydana przez .... ADAC czyli automobil klub
niemiecki. Pewnie znawcow przedmiotu z nog nie zwali ale dla amatora jak
ja - super. Duzo kolorowych zdjec i obrazkow oraz calkiem przystepny jezyk.

Irek, w trakcie czytania

2. Data: 2002-06-26 08:54:59

Temat: Re: Nowa ksiazka mam
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irek Zablocki" <i...@w...de> wrote in

> Teraz bede baaardzo madry. Zafundowalem sobie nowa ksiazke.
> Jest to ksiazka o paprociach, trawach i okrywowych wydana przez .... ADAC
> czyli automobil klub niemiecki.
> Irek, w trakcie czytania

Irek, pamietasz, dowcip o maluchu, czyli fiacie 126p? Tzn. o opinii na
temat bezpieczenstwa jazdy, wydanej przez ADAC? Jesli to bedzie cos
podobnego....
Pozdrawiam - Ewa Sz.

3. Data: 2002-06-26 09:58:01

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> schrieb im Newsbeitrag
8...

> Irek, pamietasz, dowcip o maluchu, czyli fiacie 126p? Tzn. o opinii na
> temat bezpieczenstwa jazdy, wydanej przez ADAC? Jesli to bedzie cos
> podobnego....
> Pozdrawiam - Ewa Sz.

Nie, nie pamietam. Przypomnij. Ale ksiazka jest przyzwoicie wydana. Jasno i
przejrzyscie, krotko i zwiezlowato. Zobaczysz, jeszcze do mnie przyjdziesz i
zapytasz o jakas cetere!

Irek

4. Data: 2002-06-26 10:43:28

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irek Zablocki" <i...@w...de> wrote in

> Nie, nie pamietam. Przypomnij. Ale ksiazka jest przyzwoicie wydana.
> Jasno i przejrzyscie, krotko i zwiezlowato. Zobaczysz, jeszcze do mnie
> przyjdziesz i zapytasz o jakas cetere!
>
> Irek

Irku kochany (sam tak pisales :-)))).
Jakbys gdzies blizej pomieszkiwal, to kto wie? Ale tak, we wrazych
landach... Przeciez ja tam bede isc przynajmniej miesiac...
A dowcip jest taki:
Wg ADAC samochod osobowy Fiat 126p nalezy do najbezpiecznejszych w tej
grupie pojazdow, poniewaz w przypadku zderzenia czolowego strefa zgniotu
nie przekracza 1/3 komory silnika...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

5. Data: 2002-06-26 15:21:07

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

>oraz calkiem przystepny jezyk.

Jesli niemiecki, to jaki on przystepny??? ;-)

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

6. Data: 2002-06-26 20:02:21

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński) szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki napisał:

Ale ksiazka jest przyzwoicie wydana. Jasno i
> przejrzyscie, krotko i zwiezlowato.

Irek podaj Autora!

Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

7. Data: 2002-06-27 05:47:15

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Jan P. Cieciński" <j...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Irek Zablocki napisał:
>
> Ale ksiazka jest przyzwoicie wydana. Jasno i
>
> Irek podaj Autora!
>
> Pozdrawiam, Jan
> http://members.chello.pl/j.ciecinski

Ta ksiazka ma wielu autorow. Pierwsze dwa nazwiska: K. Greiner, Dr. A.
Weber. Pelny tytul brzmi: "Der grosse ADAC-Ratgeber Garten. Graeser, Farne,
Bodendecker." Jest to jedna z kilku pozycji duzej serii. Mowa jest np. tylko
o paprociach gruntowych, ze szczegolnym uwzglednieniem dostepnych w
Niemczech, lub krajach sasiednich. (Wiekszosc kupowanych przeze mnie paproci
pochodzi z Holandii.
To zdumiewajace ile osob pyta mnie o ksiazki w jezyku niemieckim. Jest tez
ciekawie wydany poradnik o roslinach cieniolubnych, czyli tez o paprociach.
Podam jak znajde w sieci. Ciekaw jestem czy nie mozna by bylo zamawiac przez
internet i placic karta kredytowa, jesli by ktos nie jezdzil do Niemiec lub
innego niemieckojezycznego kraju. Ale wtety chyba koszta sa wysokie. Do
krajow EU lub osciennych czasami nie koszuje to wiecej niz w RFN.

Irek

8. Data: 2002-06-27 15:07:20

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Irek Zablocki" <i...@w...de> writes:

> Ciekaw jestem czy nie mozna by bylo zamawiac przez internet i placic
> karta kredytowa, jesli by ktos nie jezdzil do Niemiec lub innego
> niemieckojezycznego kraju. Ale wtety chyba koszta sa wysokie.

Zależy od sprzedawcy. Ale w ubiegłym roku było to na poziomie 5-10 DM,
co nie stanowi chyba jakiejś wygórowanej kwoty. Inna rzecz, że warto
kupować kilka książek i rozkladać koszt przesyłki na te kilka
książek. A zamawiać można, być może amazon.de ma ten Twój poradnik dla
samochodziarzy (:-)) w swojej ofercie.

Pozdrawiam,
Grzesiek

9. Data: 2002-06-27 19:40:49

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@h...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Jesli niemiecki, to jaki on przystepny??? ;-)
> [...]
Mylisz sie Rafale. Ja z wieloma frojlannami po niemiecku rozmawialem i byly
po tym bardzo przystepne. Z przyszla zona rozmawialem po polsku i trwalo to
baaardzo dlugo. Zbyt dlugo, jak na moj owczesny temperament.

Irek kochany

PS. Zdaje sie jakies posty mi przepadly. Musze zajrzec do archiwum, bo moze
ktos do mnie pil.

10. Data: 2002-06-27 19:41:47

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> kupować kilka książek i rozkladać koszt przesyłki na te kilka
> książek. A zamawiać można, być może amazon.de ma ten Twój poradnik dla

My zamawiamy w libri.de. Sprawdze jutro, bo padam.

Irek kochany

problem z kaktusem bożonarodzeniowym
kosa spalinowa
Porada - regulator do szklarni